همه سیگنال های موجود نشان دهنده اینست که سید میثم حسینی نفر اول علی البدل شورای شهر گرگان بزودی به جمع 9 نفره شورا ملحق می شود .

صدای پای "سید میثم حسینی" در شورای شهر گرگان / "صادقلو" می ماند یا می رود ؟

به گزارش گلستان 24، حواشی انتخابات پنجمین دوره شورای شهر گرگان همچنان پررنگ است و هر دم از این باغ بری می رسد .

گفته می شود عصر دیروز چهارشنبه سوم خرداد حسین صادقلو شهردار گرگان به مجلس تشکر سید میثم حسینی از حامیانش رفته و از او عیادت کرده است .

سید میثم حسینی

بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی و شهری این دیدار را دارای مفهومی خاص دانستند چرا که معتقدند صادقلو کسی نبود که در این سالها به دیدار کسی برود .

گفتنی ها در این باره زیاد است اما آنچه که مشخص است باید منتظر ورود سید میثم حسینی نفر اول علی البدل شورای شهر گرگان در انتخابات اخیر به پارلمان محلی شهر باشیم و این در صورتی محقق می شود که یکی از منتخبین دوره پنجم یا انصراف دهد و یا اینکه یکی از آنها شهردار شود .

احتمال انصراف که بعید است اما گفته شده که سید محمد مرتضوی یکی از گزینه های شهردار شدن است و صادقلو نیز به عنوان مشاور و کارگردان اصلی وی مشغول بکار می شود تا کارهای ناتمامش را به اتمام برساند .

همچنین بحث انصراف فائزه عبداللهی هم مطرح شد که خود او این موضوع را در شبکه های اجتماعی رد کرد .

در همین حال علی کلاتی عضو فعلی شورای شهر گرگان و منتقد سرسخت شهردار که در این دوره فقط 5 هزار رای آورده ، دیروز در نشست خبری کاندیداهای معترض به انتخابات شورای پنجم گرگان اشاره ای به این موضوع کرد و گفت : ریشه این مسائل را در چهار سال پیش و در نحوه انتخاب شهرداری باید جستجو کرد، زمانی که صادقلو با یک رای شهردار معرفی شد وزارت کشور ۵ ماه بعد حکم او را صادر کرد در صورتی که طبق قانون باید ۱۰ روزه اعلام نظر می کردند.

کلاتی گفت : همان زمان رئیس وقت شورا که اکنون کاندیدای منتخب حامی صادقلو است باید نفر جدید معرفی می کرد ولی با فشارهای بسیار از داخل استان و مسئولان ارشد استان حکم یک ساله برای صادقلو گرفتند.

وی با تاکید بر این که تخلفات بسیاری در زمان مدیریت صادقلو با حمایت مسئولان ارشد استان رخ داده است، گفت: همه پیگیری های قضایی و اداری ما وقتی به نتیجه می رسد به طرز عجیبی متوقف می شد که آخرین آن ایثارگر نبودن صادقلو بود که در عرض ۲۴ ساعت حکم او توسط قاضی باطل شد.

کلاتی یادآور شد: سپاه پاسداران ادعای صادقلو مبنی بر ایثارگر بودن را رد و بنیاد ایثارگران هم اعلام کرده او هیچ پرونده ای ندارد، پس عملا لیست شهردار صادقلو بدون شهردار بودن او شروع به کار خواهد کرد و این فریب افکار عمومی است.

از این جهت بنظر می رسد حسین صادقلو در دوره پنجم شهردار گرگان نباشد اما او سعی دارد تا برای به ثمر نشاندن دسترنج خود از شهردار مد نظر خود حمایت کند و دیدار با سید میثم حسینی ، بدست آوردن دل او برای پیوستن به حامیان شهردار در این راستا ارزیابی می شود هر چند یک رای مخالف هم در مقابل هشت نفر دیگر کارساز نخواهد بود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار