لیدر اصلاحات رئیس جمهور ساز است؟!

محمدرضا خاتمی فراموش کرده در انتخابات دوم شوراهای شهر و روستا در تهران و انتخابات مجلس هفتم که جریان اصلاح طلب تمام قد به میدان آمده بود شکستی مفتضحانه مقابل اصولگرایان خوردند و در آن زمان هم حمایت رئیس جمهور دولت اصلاحات نیز نفعی برای آنها نداشت.

سر مستی اصلاح طلبان از پیروزی روحانی

به گزارش گلستان24، محمدرضا خاتمی جزو چهره های شناخته شده جریان دوم خرداد می باشد ، وی اخیرا در گفت و گو با یکی از خبرگزاری های اصلاح طلب در رابطه با رئیس دولت اصلاحات اظهار داشته که "چه بخواهیم یا نخواهیم لیدر جریان اصلاحات قدرت‌ساز، رئیس‌جمهورساز، مجلس ساز و شوراساز می‌شود. این اهمیت موضوع است. قدرت و اقتدار این است که شما به گونه‌ای رفتار کنید که اتحاد مردم را جلب کنید. کسانی که در مقابل رئیس دولت اصلاحات به گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند به او ظلم نمی‌کنند بلکه به خودشان ظلم می‌کنند."

 

 وی می گوید:  این‌ها چه می‌خواهند؟ محبوبیت بخواهند، دارند. قدرت می‌خواهند که داشته‌اند، اسم و رسم می‌خواهند که در حال حاضر خیلی بیشتر از کسانی که در قدرت هستند اسم و رسم دارند. این‌ها ادعای شخصی ندارند، اگر ظرفیتی دارند برای ارتقای نظام باید استفاده شود. 

سر مستی اصلاح طلبان از پیروزی روحانی/ لیدر اصلاحات رئیس جمهور ساز است؟!

جالب تر آنکه محمدرضا خاتمی می گوید درباره برادرش و مرحوم هاشمی مدعی شده آنها ظرفیت اتحادسازی در دنیا را دارند.

سخنان محمدرضا خاتمی نشان می دهد اصلاح طلبان این روزها به شدت سرمست از رای آوری دوباره روحانی هستند و از سوی دیگر خوشحال اند که شوراهای شهر تهران را در اختیار گرفته اند اما همین خوشحالی زاید الوصف آنها باعث شده نگاهی به کارنامه گذشته خود نیندازند و شکست هایشان یادشان برود.

گویا محمدرضا خاتمی فراموش کرده در انتخابات دوم شوراهای شهر و روستا در تهران و انتخابات مجلس هفتم که جریان اصلاح طلب تمام قد به میدان آمده بود شکستی مفتضحانه مقابل اصولگرایانخوردند و در آن زمان هم حمایت رئیس جمهور دولت اصلاحات نیز نفعی برای آنها نداشت، امروز نیزاصلاح طلبان در حالی پیروزی روحانی را به پای خود می نویسند که روحانی به قول بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح طلب نامزد صد در صدی این جریان نبوده است.

از سوی دیگر در انتخابات اخیر جریان ارزشی انقلاب نشان داد با تمام تخلفات انتخاباتی که صورت گرفته اما هیچگاه همچون اصلاح طلبان که قاعده مردمسالاری و دموکراسی را تنها ادعا می کنند به کف خیابان ها نیامدند اما همین دوم خردادی ها زمانی که نامزد مورد حماتشان در سال 88 شکست خورد کشور را ماهها به هرج و مرج کشاندند 

منبع: افکار

ارسال نظر

آخرین اخبار