عاقبت لجبازی با حسین صادقلو ؛

تیر آخر را بر تابوت اصلاح طلبان گرگانی حسین صادقلو شهردار گرگان زد که با حمایت از لیست 9 نفره جایی برای عرض اندام لیست امید باقی نگذاشت .

رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان توسط مردم در انتخابات شورای شهر گرگان / اختلاف 15 هزار رایی سرلیست اصلاح طلبان با منتخب اول

 به گزارش گلستان 24، انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد و آمار نتایج منتخبین نشان دهنده شکستی سخت و سنگین برای اصلاح طلبان گرگان می باشد .

اصلاح طلبان در این دوره با ثبت نام گسترده به دنبال فضاسازی چون سال گذشته در گرگان بوده و با تابلو لیست امید وارد کارزار شدند اما در ادامه راه در بستن لیست نهایی سردرگم شده و افرادی چون اکبر رایجی ، فاطمه صمدی ، علی کلاتی ، حمید هزارجریبی و ... از راه یابی به لیست نهایی جاماندند .

 لجبازی با حسین صادقلو

انتخاب افرادی چون غلامعلی اسلامی که مورد حمایت شیخ اسماعیل اسلامی بود برای ورود به لیست ، سیاوش بسطامی ، احمد خواجه نژاد و هاجر خاتون عامریان هم با انتقاد اصلاح طلبان رو به رو شد .

اما تیر آخر را بر تابوت اصلاح طلبان گرگانی حسین صادقلو شهردار گرگان زد که با حمایت از لیست 9 نفره جایی برای عرض اندام لیست امید باقی نگذاشت و در حالی که سر لیست حامیان شهردار یعنی ناصر گرزین 25 هزار رای آورد اما سرلیست اصلاح طلبان یعنی عبدالسلام مهیمنی فقط 10 هزار رای آورد .

البته قابل پیش بینی بود که اصلاح طلبان گرگانی چون در دوره دوم هم با حسین صادقلو بی مهری کرده بودند و در این دوره هم منتقدین جدی شهردار گرگان یعنی رضا بارچیان ، سبطی و ... را در لیست نهایی جای دادند توسط مردم گرگان رد صلاحیت شوند .

این انتخابات هر چه بود درس بزرگی برای اصلاح طلبان داشت و آن اینکه نباید با مردم فاصله بگیرند و همواره در هر جایی به دنبال سهم و جایگاه حزب خودشان باشند .

همچنین رقیب اصلاح طلبان در گرگان یعنی اصولگرایان با لیست "گرگان مدرن" بهتر عمل کرده و با حمایت از "ناصر گرزین و علی اصغر یوسفی" توانستند حداقل در این دوره دو کرسی کسب کنند هر چند جرجانی ، آقاملایی ، عبداللهی هم دارای شالوده اصولگرایی بوده اند و همگی جزو اقشار هیئتی و مذهبی شهر گرگان به شمار می روند .

طبعا اصولگرایان گرگان از نتیجه انتخابات گرگان راضی ترند اما در ادامه تفکرات خاص شهردار قطعا چالش هایی را با دو گروه عمده شهر گرگان ایجاد خواهد کرد و این می طلبد که اعضای جدید شورای شهر جوری مدیریت کنند تا فضای سالهای گذشته تکرار نشود .

انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار