با نگاه طنز

این توافقنامه بسیار رنجور و ضعیف می باشد و چون سازندگانش زیاد لبخند چاشنی آن کرده اند گویا نمک خونش بالا رفته است و دچار فشارخون تحریم شده است.

متن توافقنامه در ریکاوری است

گلستان 24 ، پس از عمل جراحی که برای ترمیم و گذاشتن مجدد وصله ها بر روی توافقنامه انجام شد او اکنون در ریکاوری به سر می برد و حالا حالا ها هم بیرون نمی آید و به بخش منتقل نمی شود تا برای بازدید عموم آزاد گردد. چرا که این توافقنامه بسیار رنجور و ضعیف می باشد و چون سازندگانش زیاد لبخند چاشنی آن کرده اند گویا نمک خونش بالا رفته است و دچار فشارخون تحریم شده است. گفتنی است این متن تا اطلاع ثانوی ممنوع الملاقات است و دور از دسترس دانشجویان و اساتید و مردم عادی باید قرار بگیرد.

به همین علت از مردم می خواهیم تا در برابر بیمارستان تجمع نکنند. وچون این توافقنامه بصورت انگلیسی متولد شده و حتی سخنگویان ایرانی اش هم در اجلاس فارسی صحبت نمی کردند اصلاً فارسی نمی داند و بی سوادان حق مکالمه با او را طبیعتاً نخواهند داشت!

bi-etemadi

ضمناً درخواست شده تا شناسنامه ای آمریکایی برای او تهیه شود  چرا که آمریکایی ها بیشترین نقش را در تولد او داشته اند و بیشتر هم دوستش می دارند. با این اقدام افراد بی شناسنامه هرگز نمی توانند به او نزدیک هم بشوند.

از تمامی مردم خواهش می کنیم باز هم صبر کنند تا توافقنامه را کلاً به 1+5 تحویل بدهیم و آنها متن آن را در اختیار عموم قرار دهند.

با تشکر، ستاد احیای توافقنامه های ناموفق

ارسال نظر

آخرین اخبار