به همین راحتی ، بدون هزینه ، در کوتاه ترین زمان ممکن توسط تدابیر اندیشمندانه ی دولت تدبیر و امید ، تمام مشکلات اقتصادی ایران مرتفع شدند و هموطنان عزیزمان بدون هیچگونه دغدغه ای به استقبال نوروز خواهند رفت .

وقتی مشکل فقط اسکناس بود

در حالی که خیلی ها تحریم ها را از اساسی ترین مشکلات اقتصادی ایران می دانند و باور نمی کنند که این مشکلات بدون رفع تحریم ها از بین برود ، اما در دنیای اقتصاد این روزهای ایران اتفاق بس قابل تقدیری رخ داده است .

به گزارش گلستان 24، همان طور که فردوسی می گوید " هنر نزد ایرانیان است و بس "  با یک طرح راحت ، هم تحریم هارا دور زدیم هم مشکلات معیشتی مردم را حل کردیم  و نشان دادیم  ایرانی ها در زمینه طرح های کاملا زود بازده سر آمد جهانیان هستند .

با شروع شمارش معکوس برای شروع سال 94 خیلی ها غم و غصه ی آجیل شب و عید و خرید های نوروزی داشتند و دعا می کردند این شمارش هرگز به پایان نرسد .

و در حالی که کل ملت ایران در خواب بودند و کابوس حمله ی مهمانان به آجیل های عیدی را می دیدند ، در کمال نابوری وقتی بیدار شدند تمام شرایط اقتصادی ایران دگر گون شده بود و باور نمی کردند که بیدار شده باشند ، مشت غلام  می گفت :  10 سال است خوابیم ، حسینقلی  می گفت : نه 300 سال است  ، نگاه این درخت اصلا جلوی خونه ی ما نبود ... بقال سر کوچه هم می گفت : شاید تور نورزی رفتیم غرب  !

همه در این فکر و خیال بودند که خبر سراسری اعلام کرد ، دولت تدبیر و امید ، با عوض کردن طرح اسکناس ها ، و بازگشت به چندین سال گذشته ، تورم ایران را به صفر رساند و تمام مشکلات مالی مردم را یک شبه حل کرد .

مردم در این احوالات بودند که خبر از ژنو رسید ، به دلیل گام های فوق مثبت در مسائل هسته ای و حذف نماد انرژی اتمی از روی اسکنانس ها ، ایرانیان  نشان دادند که هیچ علاقه ای به حق مسلم خود ندارند . جواد ظریف هم ان دورها همچنان می خندید.

رسانه های غربی هم اعلام کردند ؛  ایرانی ها هم برای همدردی با مجله ی شارلی ، سخن پیامبرشان را از روی اسکنانس ها حذف و رنگ بنفش ، رنگ انتخاباتی دولت تدبیر و امید را به جای ان اضافه کردند .

مچکریم ...  مچکریم

ارسال نظر

آخرین اخبار