لاریجانی در بازدید از مرزهای آذربایجان غربی؛

رئیس مجلس: با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی، همه توطئه های شوم دشمنان در مرزها خنثی شده است.

امنیت پایدار مرزها در سایه بیداری رزمندگان اسلام

به گزارش گلستان 24؛ علی لاریجانی در بازدید از مرزهای آذربایجان غربی امنیت حاکم بر مرزها را پایدار ارزیابی کرد و افزود: حضور نیروی زمینی سپاه همانند گذشته امنیت پایدار را در مرزها برقرار کرده است و علاوه بر این رزمندگان سپاه در حوزه های مهندسی و ساخت جاده ها در ارتفاعات و نقاط صعب العبور نیز کارهای خوبی کرده اند.

وی به نقش و حضور نیروهای نظامی و امنیتی در مرزها اشاره کرد و گفت: با حضور نیروهای نظامی و امنیتی مرزهای آذربایجان غربی و کشور از وجود اشرار و معاندان و ضدانقلاب پاک شده و کشورمان از امنیتی پایدار و خوبی برخوردار است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه  بیداری و آمادگی از اصول اساسی مقابله با دشمن از سوی نیرهای نظامی است، افزود: در سایه بیداری و آمادگی رزمندگان سپاه و سایر نیروهای نظامی است  که دشمنان انقلاب اسلامی جرات جسارت به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

لاریجانی با تقدیر از آمادگی نیروهای نظامی گفت: با هوشیاری و بصیرت نیروهای نظامی و امنیتی تمامی توطئه های شوم دشمنان نقش بر آب شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بامداد دومین روز سفر خود به استانآذربایجان غربی از فرودگاه بین المللی ارومیه به سمت منطقه مرزی سیلوانا عزیمت و از پایگاههای ارتفاعات شهیدان در منطقه صفر مرزی ایران و ترکیه دیدن کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار