یاداشتی به قلم مسلم رستمانی؛

مدعیان ژن خوب خود را واجد شرایط و ذیحق در کسب موقعیت ها و تصدی پست های مدیریتی می دانند و به انحای مختلف مترصد جلوس بر کرسی ها هستند.

ژن برتر در راه کردکوی!

به گزارش گلستان 24؛ «مسلم رستمانی، فعال سیاسی‎اجتماعی استان گلستان» در یادداشتی نوشت: انقلاب کردیم که طایفه گرایی سیاسی رخت بربندد و جای آن را شایسته گرایی پر کند اما مثل اینکه درب روی همان پاشنه می چرخد!

یک عده از میراث خواران و بالانشینان عزم خود را در ویژه خواری و ارتزاق از سفره انقلاب جزم کردند ! مدعیان ژن خوب خود را واجد شرایط و ذیحق در  کسب موقعیت ها و تصدی پست های مدیریتی می دانند و به انحای مختلف مترصد جلوس بر کرسی ها هستند.

بنظر میرسد ژن برتری های اقتدارگرا در تقسیم موقعیت ها فقط خود و افراد هم خون خود را لایق تصدی میدانند و اگر نتوانستند در گماردن ابنا و عشیره در مدیریت ها در شهرهای درجه یک توفیق یابند در شهرهای کوچکتر جبران مافات می کنند !

خبرها حاکی از تلاش یکی از نمایندگان استان جهت پست شهرداری کردکوی می باشد و واسطه ها و کارتیزکن ها نیز در حال رایزنی با شورای شهر هستند اگر این موضوع صحت داشته باشد و شورای شهر نیز شائق به این امر باشند باید به مسئولین کردکوی دست مریزاد گفت زیرا شاید به این باور رسیده باشند که در شهرستان قطع الرجال هست! اما حضور جوانان مؤمن تحصیلکرده و چهره های شاخص و پرتوان متناسب با نیاز  گویای ظرفیت بالای مدیریتی به مراتب متخصص تر از  ژن برتری های خود شیفته ، می باشد . پذیرفته نیست که هنوز کردکوی نتوانسته باشد جوانان فرهیخته بومی خود را باور کند ! از اعضای محترم شورای اسلامی شهرکردکوی انتظار حفظ هوشیاری در مواجهه با بازی های سیاسی و دستهای پشت صحنه میرود و مواظب باشند تا مبادا تحت تاثیر القای لابی ها تصمیمی عجولانه و دور از شأن مردم فهیم بگیرند.

مسلم رستمانی

ارسال نظر

آخرین اخبار