عذرخواهی جلاد داعش از خانواده اش در پی کشف هویتش

روزنامه بریتانیایی «دیلی میل»، گزارش داد که اموازی ۲۶ ساله، هیچ احساس پشیمانی نسبت به جنایت‌های سر بریدن وحشیانه گروگانهای غربی، و از جمله دو داوطلب کمک رسانی بریتانیایی، ابراز نکرده است.

جلاد داعش و تبعات افشای هویت او برای خانوده اش+تصویر

جان محمد اموازی معروف به «جلاد داعش»، به خاطر مشکلاتی که در پی کشف هویتش برای خانواده‌اش پیش آمده عذرخواهی کرد.



به گزارش گلستان 24 ، روزنامه بریتانیایی «دیلی میل»، گزارش داد که اموازی ۲۶ ساله، هیچ احساس پشیمانی نسبت به جنایت‌های سر بریدن وحشیانه گروگانهای غربی، و از جمله دو داوطلب کمک رسانی بریتانیایی، ابراز نکرده است.

خانواده اموازی پس از فاش شدن هویت فرزندشان، مجبور به ترک منزل خود در منطقه وستمنس‌تر لندن و سکونت در منطقه نامعلومی در لندن شدند. گفته می‌شود که منطقه حکومت محلی وستمنس‌تر، ماهانه ۹۰۰ دلار آمریکایی بابت اجاره منزل مادر و ۴ برادر اموازی پرداخت می‌کند.
 

جلاد داعش و تبعات افشای هویت او برای خانوده اش+تصویر(وسط)

تصویر منتسب به جلاد داعش


این در حالی است که پدر و خواهر ۲۵ ساله جلاد داعش هم اکنون در کویت به سر می‌برند.

شماری از نمایندگان پارلمان کویت، از جاسم اموازی، پدر «جلاد داعش» خواسته‌اند از جنایت‌های پسرش عذرخواهی کند، در غیر اینصورت کویت را ترک کند.

جاسم هفته گذشته فرزندش را در میان دوستان خود، به «سگ» توصیف نمود و آرزوی مرگش را کرد. این در حالی است که برخی از وکلای پدر اموازی نسبت به هویت «جلاد داعش» و اینکه او‌‌ همان اموازی باشد، ابراز تردید می‌کنند، چرا که به گفته آن‌ها همه عناصر داعش نقاب دار ظاهر می‌شوند.

روزنامه بریتانیایی ساندی تایمز می‌گوید که اموازی، عذرخواهی خود را از طریق یک واسطه به خانواده‌اش رسانده و گفته است که به خاطر مشکلاتی که برای آن‌ها بوجود آورده عذرخواهی می‌کند.

روزنامه بریتانیایی توضیح داد که عذرخواهی اموازی به معنی پشیمان شدن از عملکردش به شمار نمی‌آید، بلکه تعالیم دین اسلام از مخالفت و بی‌احترامی به پدر و مادر پرهیز کرده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار