عضو شورای اسلامی شهر کردکوی خطاب به یکی از کاندیدای تصدی شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی خطاب به کاندیدای تصدی شهرداری کردکوی، گفت: ژن برتر به آقازادگی نیست، ژن برتر شهدایی هستند که بدون هیچ ادعا برای حفظ امنیت این مرزوبوم جان خود را فدا کردند.

شما ژن برتر نیستید؛ ژن برتر متعلق به شهداست نه آقازاده‌ها

به گزارش گلستان24، جلسه ارائه برنامه سه گزینه پیشنهادی تصدی شهرداری کردکوی دیشب با حضور نماینده فرماندار کردکوی، اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی و اصحاب رسانه برگزار شد.

در حالی که از بین 14 گزینه پیشنهادی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی دو گزینه از نزدیکان نمایندگان گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی هستند این انتخاب موجی از انتقادات مردم و رسانه‌ها را برانگیخت تا جایی که رسول فیروزیان و رضا روشناسان در اعتراض به ورود ژن‌های برتر و انتخاب شهردار کردکوی براساس مسائل سیاسی و حزبی به این مهم واکنش نشان دادند و با آبستراکسیون و غیبت در جلسات علنی شورا اعتراض خود را اعلام کردند.

حمید هزارجریبی که برادرزاده شهید غلامعلی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در دوره ششم و از نزدیکان نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس است از جمله گزینه‌های تصدی شهرداری کردکوی است که به‌عنوان ژن برتر شناخته می‌شود و انتخاب او مورد انتقاد مردم و رسانه‌هاست.

 وی در جلسه ارائه برنامه چند بار در میان سخنانش به مسأله ژن برتر اشاره کرد و هنگام روایت حضورش در جبهه‌ در دوران دفاع مقدس، با کنایه به ژن خوب اشاره کرد و گفت: در حالی که سنم برای رفتن به جبهه مناسب نبود با دستکاری شناسنامه‌ام به جبهه اعزام شدم، آخر من یک ژن خوب بودم!

او در بخش دیگر از سخنانش به خاطرات خود از جبهه و جنگ و شهادت دانش‌آموزان شهید اشاره کرد و افزود: ژنم به دوستان شهیدم برمی‌گردد.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی خطاب به حمید هزارجریبی، اظهار کرد: ژن برتر به آقازادگی نیست، به اعتقاد بنده ژن برتر شهدایی هستند که بدون هیچ ادعایی برای حفظ امنیت این مرزوبوم جان خود را فدا کردند.

رضا روشناسان بیان کرد: شما که خود را اهل جبهه و جنگ می‌دانید نباید خود را در زمره ژن برتر بدانید، شما حداقل ژن محترم هستید اما ژن برتر متعلق به شهداست.

در حالی که در این جلسه هر کدام از گزینه‌های پیشنهادی تصدی شهرداری کردکوی رزومه و برنامه‌های خود را علاوه‌بر ارائه شفاهی در قالب یک کتابچه به پنج عضو شورای اسلامی شهر کردکوی تحویل می‌دادند حمید هزارجریبی برنامه‌های خود را تنها به دو عضو شورای اسلامی شهر کردکوی تحویل داد.

 وی در پاسخ به سوال رضا روشناسان، عضو شورای اسلامی شهر کردکوی که چطور برنامه‌های شما در روزهای گذشته به برخی از اعضای شورای شهر تحویل داده شد، گفت: برنامه‌ها و عملکرد خود را طی روزهای گذشته به سه عضو شورای اسلامی شهر کردکوی تحویل دادم، ظاهراً آنها به دست شما نرساندند.

همین مسأله این شائبه را ایجاد کرد که آیا سه عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در جایی خارج از صحن شورای شهر رزومه و برنامه‌های این کاندیدا را مطالعه کردند!؟

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار