عضو شورای شهر کردکوی:

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای شهرداری کردکوی به طور غیرقانونی جذب شده‎اند، گفت: همه شهرداران سابق کردکوی به طور غیرقانونی و خارج از چارچوب، نیرو جذب کرده‎اند.

جذب غیرقانونی نیرو در دوران تمام شهرداران کردکوی وجود داشت

به گزارش گلستان 24 ؛ نجیب زنگی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کردکوی، اظهار کرد: در مدت 10 سال و 6 ماهی که در شورای شهر کردکوی خدمت کردم متأسفانه برخی افراد عمداً یا سهواً درصدد اختلاف‎افکنی در شورای شهر کردکوی بودند و سعی می‎کردند با ایجاد اختلاف، خود شورای شهر کردکوی را مدیریت کنند.

*عملکرد ضعیف برخی شهرداران در شورای شهر کردکوی اختلاف ایجاد کرد

وی بزرگترین آفت شورای شهر را اختلاف و عدم تعامل دانست و گفت: با وجود اینکه شورای چهارم شهر کردکوی از لحاظ تجربه، دانش و تخصص قوی‎ترین شورا بود اما متأسفانه اختلافات بین اعضای شورای شهر کردکوی که بیشتر آن از بیرون نشأت می‎گرفت مانع ارائه عملکرد مناسب شورای چهارم شهر کردکوی شد.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه شهردار برایند تفکر شورای اسلامی شهر است، افزود: یکی از عواملی که موجب اختلاف بین اعضای شورای شهر کردکوی شد عملکرد ضعیف برخی شهرداران بوده است، اگرچه همه آنها برای شهر کردکوی زحمت کشیدند اما برخی اختلافات در شورای شهر کردکوی را بیشتر کردند.

زنگی با بیان اینکه در صورتی که اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی قوی کار می‎کردند باز هم شهرستان کردکوی مشکلات بسیاری داشت، بیان کرد: شورای چهارم شهر کردکوی در حوزه‎های مختلف عمرانی، خدمات، فرهنگی و ورزشی اقداماتی داشته است اما به‎دلیل اینکه اقدام شاخص و بزرگی نداشته به چشم نیامده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی دستگاه‎های اجرایی شهرستان با مدیریت شهری هماهنگ نبودند، ابراز کرد: برخی اوقات که مسؤولان ارشد مانند فرماندار شهرستان نسبت به این حوزه حساس بودند نتیجه مناسبی حاصل شد اما متأسفانه طی 10 سال اخیر هماهنگی مسؤولان کردکوی با مدیریت شهری ضعیف بوده است.

*انتقال آرامستان کردکوی به روستای النگ/ ضرورت ساماندهی نیروهای شهرداری کردکوی

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه در دوره چهارم طرح‎های مختلفی اعم از انتقال یکشنبه‎بازار، انتقال آرامستان کردکوی به روستای النگ (کنار امامزاده ابراهیم (ع) النگ)، طرح تعریض، طرح گردشگری بن‎کلاته را پیشنهاد داده‎ام، یادآور شد: مقدمات برخی از این طرح‎ها انجام شده اما متأسفانه درگیرشدن در مسائل روزمره مانع تحقق آنها شده است.

زنگی با بیان اینکه در شهرداری کردکوی هزینه‎ها با درآمدها قابل مقایسه نیست، ابراز کرد: شهرداری کردکوی برای حل این مشکل باید منابع درآمدی مستمر داشته باشد.

وی ساماندهی نیروهای شهرداری کردکوی را امری ضروری دانست و اذعان کرد: بسیاری از نیروهای شهرداری وقت خود را به بطالت می‎گذرانند، ساعات کاری نیروها عادلانه نیست برخی در حال استراحت هستند و برخی دیگر شبانه‎روزی کار می‎کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه فشارهای جناحی، قومی و گروهی نباید در انتخاب شهردار دخالت داشته باشد، گفت: طرح جامع کردکوی نیازمند اصلاح است و به‎هیچ عنوان براساس واقعیت‎ها نیست.

*شهرداری کردکوی 5 میلیارد تومان بدهی دارد/ بسیاری از نیروهای شهرداری غیرقانونی جذب شدند

زنگی بدهی شهرداری کردکوی را حدود 5 میلیارد تومان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات شهرداری کردکوی عدم پرداخت مال‎الاجاره‎ها است، برخی از افراد هیچ اجاره‎ای پرداخت نکردند که شهرداری کردکوی موظف است طبق قوانین با آنها برخورد کند.

وی با بیان اینکه متأسفانه انتظار دستگاه‎های اجرایی شهرستان از شورای اسلامی شهر کردکوی یک‎طرفه بوده است، بیان کرد: با وجود اینکه به تمام دستگاه‎های اجرایی کردکوی از جهات مختلف کمک کردیم اما هیچ‎گاه نامی از شورای اسلامی شهر نیاوردند و از تشکر لسانی نیز دریغ کردند.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر کردکوی در پیگیری مشکلات مردم قوی عمل کرد، با اشاره به جذب نیروهای سفارشی در شهرداری، یادآور شد: همه شهرداران سابق کردکوی به طور غیرقانونی و خارج از چارچوب، در شهرداری کردکوی نیرو آورده‎اند.

زنگی با بیان اینکه تاکنون هیچ شخصی توسط بنده جذب شهرداری نشده است، تصریح کرد: جذب نیرو در شهرداری وظیفه اعضای شورای شهر نیست در عین حال یکی از معضلات شورای اسلامی شهر کردکوی مراجعه افراد برای استخدام در شهرداری کردکوی بود طوری که بنده 200 نفر از آنها را تأیید کردم که در صورت ادامه روند قانونی بتوانند در شهرداری جذب شوند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای شهرداری کردکوی به طور غیرقانونی جذب شده‎اند، اذعان کرد: همه افرادی که در دوران شهردار سابق به طور غیرقانونی جذب شهرداری شده‎اند، اخراج شدند.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه در انتخاب شهرداران دوره چهارم هیچ دخالتی نداشتم، بیان کرد: در انتخاب همه شهرداران سابق کردکوی از جمله اعضایی بودم که رأی دادم اما هیچ‎گاه افراد منتخب مانند شهردار سابق گزینه بنده نبودند، البته شهردار فعلی کردکوی با تعامل و رضایت همه اعضای شورای شهر کردکوی انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار