دستپاچگی نماینده شرق گلستان در خصوص جاده جایگزین جاده گلستان باعث این شد که وی بصورت مبتدیانه دست به امضای دو نامه با یک مضمون ولی دو درخواست متفاوت بزند که در سال 92تکلیف آن مشخص شده بود.

امضای دونامه با یک مضمون ولی دو درخواست متفاوت توسط نماینده شرق گلستان+ سند

به گزارش گلستان24، به نقل از کلاله خبر، به دنبال انتشار سندی مبنی بر امضای غراوی بر پای نامه محرومیت شرق گلستان، نماینده شرق گلستان در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی از محافل به نوعی با بیان اینکه پیمانکار این پروژه برای عبور این جاده از شرق گلستان مشخص شده است، درصدد امد تا واقعیت را طوری دیگر نشان دهد، این در حالی است که این نماینده در سال 95 نامه ای به ریاست جمهوری را امضا کرد که حاکی از درخواست عبور جاده جایگزین از مسیر آزادشهر .... بود.

emzayemahroumiyat

درخواست اولیه مبنی بر عبور جاده جایگزین گلستان از آزادشهر

اما دستپاچگی نماینده شرق گلستان به اظهارنظرهای متناقض با سند منتشر شده منتهی نشد و وی در اقدامی مبتدیانه و غیر عرف سیاسی مجددا اقدام به امضای نامه ای به همان مضمون نامه قبلی ولی با درخواستی دیگر، کرد.

sanad

نامه دوم با مضمون نامه قبلی ولی با درخواست دیگر

این اقدام غراوی به نوعی اعتراف به اشتباه و از یکرو جوابی به تناقض گویی های خود نماینده است؛ فارغ از اینکه این متنها حقوقی هستند و صرف نظر از اینکه این پروژه به نتیجه برسد یا نه، در کارنامه غراوی به عنوان یک پارادوکس سوال برانگیز باقی خواهد ماند که مردم باید قضاوت کنند.

kazemkhojeh

با این تفاسیر سوالات مختلفی در اذهان مردم متبادر می شود که به شرح ذیل است:

در حالی که این اقدامات و ارسال نامه در زمان عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان انجام شده بود، ارسال نامه های مجدد به چه منظور انجام می شود؟ آیا تکرار پروسه کاری رجبی که تا 90 درصد عملیاتی شده و به مرحله فایناس رسیده، لازم است؟ شاید فایناس از نظر شما طوری دیگر ترجمه می شود!.

آیا می شود یک نفر(نماینده) در آن واحد دو نامه با یک مضمون ولی دو درخواست متفاوت را امضاء کند؟ شما جای رییس جمهور باشید چه تصمیمی می گیرید؟اگر رییس جمهور نامه قبلی را دستور داده باشد برای این نامه باید چه تصمیمی بگیرد؟.

همانطوریکه گفته شد این نامه تکرار مکررات است چون این نامه قبلاً درسال 92 توسط نماینده سابق به همین رئیس جمهور نوشته و دستور آن نیز گرفته شده که منجر به سفر وزیر راه و شهرسازی(آخوندی) و 2 بار سفر رئیس سازمان محیط زیست به استان گلستان شده و با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه مصوبه کمیسیون ٢١٥ را گرفته است. یعنی تمام فرایندی که غراوی دنبال آن هست، قبلاً طی شده و نیاز به نامه نگاری به ریاست جمهوری نیست و این نامه جز اغنای خود نماینده، کسی دیگر را اغنا نمی کند.

از همه مهمتر این نامه تمام اظهارات غراوی را مبنی بر انتخاب پیمانکار زیر سوال می برد چون اگر پیمانکار انتخاب شده باشد چه نیازی به این نامه است چون همانطوریکه مستندات وجود دارد قبلاً این کارها انجام شده است.

به هرحال اگر غراوی این ابهامات را جواب دهد حتماً افکار عمومی هم قضاوت خواهند کرد.

در هر صورت این پروژه دغدغه همه مسئولین و مطالبه جدی مردم است و سایت کلاله خبر وظیفه اصلی خود می داند صرف نظر از اینکه چه کسی نماینده است تا به نتیجه رسیدن این پروژه به عنوان نماینده افکار عمومی این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار