آیا ابتکار دنبال مدیر کل بعدی است ؟

گمانه زنی ها می گوید ابتکار به دنبال متقاعد ساختن مهاجر برای تداوم مدیریتش است و اگر نتواند به نتیجه ای برسد شاید با مشورت او مدیر کل بعدی را انتخاب کند.

آیا مدیر کل محیط زیست استان گلستان استعفا داده است ؟ / گمانه زنی هایی در مود سفر اخیر ابتکار به گلستان

به گزارش گلستان 24، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور بار دیگر به گلستان آمد اما این بار در سکوت خبری و بطور کاملا مخفیانه که بعد از حضور وی در جاده ابر و گل رامیان مردم و رسانه ها متوجه حضور او شدند .

اما رابطه معصومه ابتکار با استان گلستان فراتر از این حرفهاست ، او در عید نوروز سال گذشته نیز گلستان را مقصد سفر خود انتخاب کرد و عنوان می شود که او و اسماعیل مهاجر مدیر کل محیط زیست استان گلستان به نسبت مدیران سایر استانها صمیمیت کاری بیشتری با هم دارند .

82578834 71705233

ابتکار در بدو ورودش به کابینه روحانی ، اسماعیل مهاجر را به سمت مدیر کل استان گلستان انتخاب کرد ، مهاجری که در زمان اصلاحات نیز مدیر کل بود ، انتخاب مهاجر بدون لازم دانستن تایید حسن صادقلو استاندار و یا هر مقام استانی دیگری بود و در ادامه نیز قصورات و کم کاریهای این حوزه که کم هم نبودند نتوانست خللی در تعلق خاطر معصومه ابتکار به اسماعیل مهاجر وارد کند که او را تغییر دهد .

اما در ماههای گذشته بارها شنیده ایم اسماعیل مهاجر استعفای خود را تقدیم رئیس سازمان محیط زیست کشور کرده و این ابتکار است که استعفای او را نمی پذیرد .

در مورد دلایل استعفای اسماعیل مهاجر دلایلی هنوز ذکر نشده اما شاید بازنشستگی ، کم بودن بودجه حوزه محیط زیست استان ، کم کاریها و مشکلات محیط زیستی گلستان که کم هم نیستند ، عدم همراهی در پروژه گردشگری آشوراده که تیغ انتقادات را به سمت مهاجر نشانه رفته و کشته شده هیرکان ماده پلنگ رها شده درحیات وحش در سال گذشته و دهها مشکل دیگر از آن جمله باشد .

برخی گمانه زنی ها از سفر اخیر و مخفیانه ابتکار به گلستان نیز در همین ابطه است ، یعنی گفته می شود که ابتکار آمده تا تکلیف مدیریت استان گلستان را مشخص کند ، از سویی او به دنبال متقاعد ساختن مهاجر برای تداوم مدیریتش است و اگر نتواند به نتیجه ای برسد شاید با مشورت مهاجر به دنبال انتخاب مدیر کل بعدی است .

البته باید منتظر و ماند و دید که گذر ایام چه روندی را نشان خواهد داد و ایا این گمانه زنی ها درست خواهد بود یا نه !!

انتهای پیام /

 

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار