حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

ایران با قدرت خود مانع تسلط آمریکا در منطقه است.

سپاه پاسداران دژ محکمی در برابر آمریکا

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور در جمع اصحاب رسانه گلستان گفت: تحریم‎ها نشان از عملکرد صحیح سپاه پاسداران و سپاه قدس در منطقه بویژه سوریه، عراق و لبنان در ممانعت از حضور آمریکا در این کشورها دارد.

 

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد : صلابت امروز ما در منطقه و جهان بدلیل ایستادگی روی مواضع انقلابی امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: : اکثریت مردم ما با ایمان ، با حیا و با حجاب هستند و نگاه برخی مسئولان مبنی بر اینکه جامعه ما به سمت انحطاط فرهنگی رفته و مردم از ارزش ها برگشته اند را قبول ندارم.

سپاه پاسداران دژ محکمی در برابر آمریکا

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس کشور ادامه داد : مردم در تشیع جنازه شهید حججی نشان دادند که روحیه انقلابی دارند و اعتقاد دارم که حضور مردم بر اساس حزب ، ادیان و قومیت نبوده و اعتقاد همه مردم این بود که این جوان برای حفظ انسانیت و اسلام جانفشانی کرده است.

وی به هوشمندی رهبر انقلاب اسلامی نسبت به مسائل جهان اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری پیشنهاد حذف دلار در معاملات کشور را به رییس جمهور روسیه فرمودند و از آنجا که دلار امروز ابزار معاملات جهانی است با تحقق این تغییر ضربه ای به اقتصاد آمریکا در بازار جهانی وارد می شود.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار