با روحیه بسیجی و تحقق تفکر انقلابی «ما می‎توانیم»؛

فعالیت 70 گروه‎ جهادی در گرگان حکایت از عزم بسیجیانی دارد که روح امید را نه در شعار بلکه با اقدام و عمل در دل محرومیت‎ها به نمایش گذاشتند تا نشان دهند با «روحیه بسیجی» تحقق تفکر انقلابی «ما می‎توانیم» هیچ‎گاه متوقف‎ نمی‎شود.

محرومیت‌هایی که از بین می‌رود/ فعالیت 70 گروه جهادی در شهرستان گرگان

به گزارش گلستان24؛ روح امید در مناطق محروم در جریان است اما نه فقط با حرف‎های شعاری و گوش‎نواز بلکه با اقدام انقلابی جهادگران بسیجی که در انجام عمل خیر از یکدیگر سبقت می‎گیرند، این بار با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بسیج سازندگی پروژه ساخت خانه محروم با دستان پرتوان بسیجیان جهادگر سپاه ناحیه گرگان در حال اجرا است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ناحیه گرگان 70 گروه جهادی فعال است و 20 پروژه در دست اقدام وجود دارد که جهادگران در حوزه‎های مقاومت سازماندهی شده و در قالب گروه‎های جهادی به مناطق محروم اعزام می‎شوند.

سلمان گرزین با بیان اینکه توسعه و تداوم اردوهای جهادی جزو تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حضور الگوساز جوانان مومن و متشرع در مناطق روستایی و محروم به فرموده مقام معظم رهبری مظهر مجسم آیه قرآن و دعوت عملی مردم به اسلام و انقلاب است.

وی افزود: ناحیه گرگان در راستای خدمت رسانی به محرومان در راستای محرومیت‎زدایی توسط معاونت بسیج سازندگی اقدام به اعزام گروه‎های جهادی در مناطق محروم شهرستان گرگان کرده است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه گرگان با تاکید بر اینکه رفع محرومیت در عرصه‎های مختلف عمرانی، آموزشی، فرهنگی و بهداشتی از مهمترین اهداف اصلی خدمت رسانی بسیج سازندگی است، گفت: فعالیت در این عرصه‎ها با اعزام گروه‎های جهادی، تیم‎های پزشکی و مربیان کارآزموده در مناطق محروم در حال انجام است.

گرزین بیان کرد: یکی از پروژه‎های عمرانی که در شهرستان گرگان در حال اجراست پروژه شهرک حافظ در خیابان حافظ 29 است که توسط جهادگران بسیجی، مخلص و انقلابی در حال اجراست.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار