بنویسید من یک انسان معمولی هستم

ابو ایوب که در عراق به ابوعزراییل معروف شده، تاکید کرد، من عراقی، فرزند عراق و فرزند فرزند عراق، از عشیره معروف البوزیرج هستم و فارسی هم نمی دانم ، اما اگر ایرانی هم بودم، به آن افتخار می کردم.

گفت وگو با شکارچی تروریستهای داعش در عراق

به گزارش گلستان 24 ، ابوعزراییل این حرف ها را در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد که از وی درباره شایعاتی مبنی بر اینکه 'گفته شده تو ایرانی هستی'، سوال شده بود.

هواداران و مخالفانش به او که از نیروهای کتائب امام علی (ع) از جمله نیروهای الحشد الشعبی (نیروهای مردمی) عراق است، لقب ابو عزراییل داده اند، چرا که سابقه و تجربه جنگ با تروریستهای داعش را دارد و درباره شجاعتش بسیار گفته و نوشته می شود و در یک کلام به 'شکارچی داعش' معروف شده است.

هوادارانش در شبکه های اجتماعی، پایگاههایی ایجاد کرده اند و برخی از آنها را منتسب به وی دانسته اند، اما ابو ایوب به خبرنگار ما گفت، من هیچ پایگاه اینترنتی ندارم.

این رزمنده عراقی که آوازه اش حتی به رسانه های بین المللی هم کشیده شده، در پاسخ به این سوال که در برخی از سایت های داخلی و خارجی گفته اند تو ایرانی هستی، گفت: من فرزند عراق، فرزند فرزند عراقی و از عشیره معروف البو زیرج هستم، فارسی هم نمی دانم، اما اگر ایرانی هم بودم به آن افتخار می کردم، چرا که ایرانی ها پیرو اهل بیت (ع) و خانم فاطمه زهرا(س) هستند و ما به همه دوستداران و محبان اهل بیت افتخار می کنیم.

ابوعزراییل سپس از ما خواست تا بنویسیم و توضیح بدهیم که او هیچ سایتی بر روی شبکه اینترنت نداشته و برخی اظهاراتی که به نقل از وی در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، صحت ندارد.

او گفت: بنویسید من یک انسان معمولی هستم که به خشونت اعتقادی ندارم و رفتارهای داعش و گروههای تروریستی را غیر شرعی و غیر انسانی می دانم ، اما در مقابل جنایتکاران و ظالمان کوتاه نخواهم آمد.

ابو ایوب با تکرار دوباره این جمله که 'من فرزند عراق وعراقی هستم و به ملت و سرزمینم دلبسته ام'، گفت: ما در کتائب امام علی (ع) نگاه طایفه ای نداریم و از آن حمایت نمی کنیم و اعتقاد داریم، همه عراقی هستیم و همه اعضای یک خانواده ایم، چه شیعه، چه سنی، یا کرد و ترکمن و مسیحی و شبک و ایزدی و ...

ابو ایوب که سه فرزند به نام های ایوب، معصومه و علی رضا دارد، می گوید که برخی ها ابو معصومه و بعضی ابو علی رضا هم صدایم می کنند، اما برخی دوستدارانم به من ابوعزراییل می گویند.

وی که در منطقه عملیاتی مجروح شده بود و به تازگی از بیمارستان مرخص شده و دستش باندپیچ است، گفت: باید امروز به جبهه برگردم، کار زیادی داریم و فقط آمدم گچ بگیرم و برگردم؛ همین امروز.

ابوایوب را خیلی ها در شبکه های اجتماعی با عنوان شیر کتائب امام علی(ع) یکی از فرماندهان برجسته الحشد الشعبی معرفی کردند، آنقدر درباره او پیش رفتند که از وی یک موجود افسانه ای و اسطوره ای ساخته و تصاویری فضایی از وی در ذهن ایجاد کرده اند و مدتی هم در صدر رسانه های آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و روسی قرار داشت و حتی گفته شده بود که او پیش از جنگ در دانشگاه تدریس می کرده است.

با این حال، اما او خودش می گوید: من یک انسان معمولی و ساده هستم و برخی چیزها که به من منتسب می شود، صحت ندارد.

ابوعزراییل به رغم هیکل بزرگ و درشتش و تصاویری که از وی در شبکه های اجتماعی در حالی که سلاح در دست دارد، منتشر شده ، بسیار خنده رو و اهل شوخی است، ولی خودش می گوید که فقط در برابر جنایتکاران و ظالمان خونریز اسلحه بدست می گیرد و اساسا از خشونت نفرت دارد.
 

ارسال نظر

آخرین اخبار