سرکرده آلمانی داعش:

فیلمی از یک عضو آلمانی داعش که گفته می شود از سرکرده های آلمانی تبار این گروه تروریستی می باشد در شبکه های اجتماعی متشر گردیده است، وی در این مصاحبه بیان می کند که شیعیان جهان راهی جز توبه کردن و یا کشته شدن ندارند و ما بزودی تمام شیعیان ایران و عراق را خواهیم کَشت!

تمام شیعیان ایران و عراق را خواهیم کُشت + فیلم

به گزارش گلستان 24، عناصر گروه تکفیری تروریستی داعش از بی رحم ترین تروریستهای حاضر در سوریه و عراق هستند. فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده از جنایتهای این گروه تروریستی موجب شد که حامیان گروه‌های مسلح در سوریه مدعی شوند که از این گروه حمایت نمی‌کنند. حتی برخی گروه‌ها نیز برای افزایش دریافت حمایتهای بین المللی خود را مخالف این گروه جلوه داده و با داعش وارد جنگ شده‌اند.

تابعیت و هویت اعضای داعش پس از کشف اجساد و یا دستگیری اعضای این گروه تروریستی نشان می دهد که بیشتر این تروریستها با همکاری برخی طرفهای منطقه ای از عربستان،بحرین ، قطر و کشور های اروپایی جمع آوری و سازماندهی شده اند.

اخیرأ نیز فیلمی از یک عضو آلمانی داعش که گفته می شود از سرکرده های آلمانی تبار این گروه تروریستی می باشد در شبکه های اجتماعی متشر گردیده است، وی در این مصاحبه بیان می کند که شیعیان جهان راهی جز توبه کردن و یا کشته شدن ندارند و ما بزودی تمام شیعیان ایران و عراق را خواهیم کُشت!

 

ارسال نظر

آخرین اخبار