تحرکات فتنه گران برای تصاحب استانداری ؛

گفته شده بعد از دیدار محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی با سید مناف هاشمی استاندار گلستان ، برخی فتنه گران سال 88 کم کم خود را آماده می کنند تا در استانداری پست بگیرند .

برخی فتنه گران فعال در فتنه 88 در راه استانداری گلستان / انتقادها به عکس سید مناف هاشمی با مسئول دفتر صانعی در گرگان

به گزارش گلستان 24 ؛ بعد از انتصاب سید مناف هاشمی به سمت استانداری گلستان گروههای زیادی با وی ملاقات کرده و به بیان دیدگاههای خود در خصوص مسائل استان پرداختند .

اما پر حاشیه ترین دیدار بر می گردد به حضور محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در گرگان و دیدار وی و جمعی از تندروهای فتنه 88 با سید مناف هاشمی استاندار گلستان که انتشار عکس آن بازتاب گسترده ای در محافل سیاسی و امنیتی داشت .

در این دیدار سید مناف هاشمی استاندار گلستان در کنار سید رضی قدس علوی مسئول دفتر شیخ فتنه گر صانعی دیده می شود که حواشی زیادی برانگیخت.

 

1509083267 h5

گفته شده در آن دیدار محمدرضا صالحی تلویحا به سید مناف هاشمی گفته که باید از برخی افراد در کرسی های استانداری استفاده کند .

از جمله افرادی که محمدرضا صالحی سفارش کرده در استانداری بکار گرفته شوند "مصطفی سبطی" است که رئیس حزب مشارکت گلستان و از فعالان فتنه 88 در گلستان می باشد.

"محمدرضا بابایان" هم که نقشی فعال در فتنه 88 داشت برای تصدی روابط عمومی استانداری گلستان پیشنهاد شده است ، فردی که لیسانس مرتعداری دارد و دو سال پیش از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی برکنار شد ، او تمایلات سیاسی شدید و زاویه ای عجیب با نیروهای ارزشی دارد .

گفته می شود "حسین رفعتی" فرماندار سابق گرگان که درفتنه 88 حضور فعال داشته و تصاویر آن نیز قبلا منتشر شده بود ، به جای سید عباس حسینی فرماندار فعلی گرگان پیشنهاد شده است .

همچنین "علی خاری" یکی دیگر از فعالان فتنه 88 نیز به دنبال جایگزینی مهدی صفایی خواهرزاده عبدالسلام مهیمنی در سمت مشاور جوان استانداری گلستان است .

شایان ذکر است محمدرضا صالحی برای بقای "سید جواد قدس علوی" مدیر کل شیلات گلستان نیز خیلی تلاش کرده است .

 گفته می شود قسمت اعظمی از سفر صالحی به گلستان و دیدارش با سید مناف هاشمی ، حفظ قدس علوی است چون گفته می شود بخش اعظمی از سرمایه گذاران و فتنه گران سال 88 منافع عظیمی در بخش شیلات مخصوصا سایت میگوی گمیشان و اسکله بندرترکمن دارند که با رفتن قدس علوی همه آنها از بین خواهد رفت .

سید مناف هاشمی شک نکند اگر فتنه گران استانداری گلستان را بگیرند محمدرضا صالحی برای دو سال دیگر استاندار گلستان خواهد شد و این کرسی هر روز با تحولات و تزلزلات گسترده ای همراه خواهد بود .

 

photo 2017 11 10 21 39 51

انتهای پیام /

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

  • محسن
    0

    فقط خدا از سر تقصیرات شما بگذرد که اینطور به عالمان دینی ما نسبت های ناروا داده و آنها را مورد هتاکی قرار میدهید.متاسفماز شما

آخرین اخبار