فرمانده انتظامی استان از کشف دو تن و ۴۲۵ کیلوگرم موادمخدر، سه قبضه سلاح کلاش و دستگیری چهار قاچاقچی در درگیری با سوداگران مرگ خبر داد.

ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال ۲ تن و ۴۲۵ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش گلستان 24 ؛ سردار محمد قنبری گفت: با تلاش چند روزه ماموران انتظامی شهرستان‌های "ایرانشهر" و "سراوان" و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان باندی که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو کوهستانی اقدام به انتقال موادمخدر از مرز‌ها به عمق استان می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: اعضای این باند مسلح، شب گذشته با دو دستگاه خودرو تویوتا در یکی از محور‌های فرعی استان گرفتار کمین یگان‌های عملیاتی پلیس شدند و با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

سردار قنبری ادامه داد: ماموران در این درگیری ضمن دستگیری چهار قاچاقچی مسلح در بازرسی از دو خودرو سوداگران دو تن و ۳۴۳ کیلوگرم تریاک، ۵۲ کیلوگرم مرفین و ۳۰ کیلوگرم حشیش به همراه سه قبضه سلاح کلاش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار