کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:یک باند مسلح مواد مخدر با کشف یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم مواد افیونی منهدم و 5 قاچاقچی در درگیری مسلحانه دستگیر شدند.

انهدام باند مسلح مواد مخدر در جنوب شرق کشور/دستگیری 5 قاچاقچی

به گزارش گلستان 24 ؛  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سراوان و انتقال به استان های مرکزی کشور را دارد ، مطلع شدند

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی ماموران، اعضای این باند در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند.

سردارقنبری افزود: براین اساس، یگان های عملیاتی شهرستان سراوان شب گذشته چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودرو سبک حامل مواد مخدر، گفت:دراین درگیری 5 قاچاقچی دستگیر و در بازرسی از خودروها، یک تن و ۵۰۰ کیلو تریاک و دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم باندهای توزیع کننده مواد مخدر اجازه نخواهد داد این افراد سود جو به اهداف پلید خود دست یابند.

 

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار