«اسرائیل اعلام کرد در حمله ای که به زودی به ایران خواهیم کرد از بمب هایی استفاده می کنیم که ایران را به عصر حجر بازگرداند. آنها گفته اند ما از بمب هایی استفاده خواهیم کرد که کل سیستم برق ایران را از کار می اندازد و تاریکی را بر ایران حاکم می کند.»

خواب های دشمن

به گزارش گلستان 24 ، چند سالیست مطالب مختلفی را در سایت ها و رسانه ها مبنی بر حمله آمریکا و اسرائیل به ایران می بینیم و می شنویم. اما این حرف ها تا چه اندازه صحت دارند؟ آیا پشت این حرف های پوچ و توخالی چیزی نهفته است؟ به این نمونه توجه کنید: «اسرائیل اعلام کرد در حمله ای که به زودی به ایران خواهیم کرد از بمب هایی استفاده می کنیم که ایران را به عصر حجر بازگرداند. آنها گفته اند ما از بمب هایی استفاده خواهیم کرد که کل سیستم برق ایران را از کار می اندازد و تاریکی را بر ایران حاکم می کند.» اما اگر کسی کمترین اطلاعات سیاسی را داشته باشد با خواندن این مطلب آن را مضحک می داند چرا که اسرائیل قبل از حمله به لبنان نیز  حرف ازچنین بمب هایی میزد،اگرمیتوانست لبنان راشکست میداد !

سیدحسن نصرالله

این درحالیست که مدیر کل حزب الله لبنان«سیدحسن نصرالله»طی سخنرانی ی اعلام کرد که مامیتوانیم هیروشیمای اسرائیلی را به راه بیندازیم چرا که تمام تاسیسات گازی و نفتی اسرائیل در حیفاست و با هدف گیری حیفا بوسیله بمب های خود می توانیم حیفا و چه بسا اسرائیل را نابود کنیم. پس گمان بدی وجود نخواهد داشت چرا که اسرائیل هنوز خاطره ی جنگ هشت ساله ی ما با عراق را در ذهن دارد.

ایران در این زمینه از سه سرمایه بهره می جوید، اول داشتن رهبری بصیر امام خامنه ای ، همان ندایی که میگوید « ما پیروان حیدریم ، فداییان رهبریم»، دوم قدرت اسلام ، همان قدرتی که وقتی رهبرمان دستور جهاد دهد مردم مسلمان ایران به سوی جبهه های حق علیه باطل می شتابند و دو راه را در پیش روی خود می بینند، یکی پیروزی و دیگری شهادت، که در مکتب ما هر دوی آنها پیروزیست و سوم قدرت تسلیحاتی است که روز به روز به مدد نیروهای توانمند داخلی افزایش می یابد.

به راستی چه بزرگ است شعار ما:

وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد

ارسال نظر

آخرین اخبار