در جمع زائران راهیان نور؛

رئیس جمهور سابق کشورمان در جمع زائران راهیان نور در طلائیه گفت: حال و هوا و اندیشه با حضور در طلائیه عوض می‌شود.

احمدی نژاد: امیدوارم هرچه سریع‌تر این زمستان به بهار تبدیل شود
رئیس جمهور سابق کشورمان در جمع زائران راهیان نور در طلائیه گفت: حال و هوا و اندیشه با حضور در طلائیه عوض می‌شود.

 به گزارش گلستان 24 ، محمود احمدی‌نژاد در جمع زائران راهیان نور در طلائیه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ و ناشناخته و انسان‌های تاریخ‌ساز در این سرزمین حماسه آفریدند و حال و هوا و اندیشه با حضور در طلائیه عوض می‌شود.

احمدی نژاد
وی با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: همه شیاطین از اعماق تاریخ جمع شدند تا با ایران اسلامی و پرچم توحید مقابله کنند و همه سلاح‌های خود را به کار بردند تا مانع قوانین اسلام شوند و دوربین‌ها نمی‌توانند واقعیت‌ها و جان‌فشانی شهدا را منعکس کنند.

رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به دلیل حضور خود در استان خوزستان، عنوان کرد: ما در نوروز آمدیم تا با شهدا عهد و پیمانی دوباره ببندیم و نوروز خود را نوروزی‌تر کنیم و روحمان را صفا دهیم، چراکه یک ملت با یک تاریخ سنجیده می‌شود و بخش عظیمی از تاریخ در این استان قهرمان رقم خورد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه جامعه بشری در زمستان به سر می‌برد، خاطرنشان کرد: عزت، برادری و برابری هنوز بر جهان حاکم نشده و جامعه بشری در زمستان به سر می‌برد و امیدوارم با ظهور منجی عالم بشریت (عج) هرچه سریع‌تر این زمستان به بهار تبدیل شود.


وی در ادامه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و متذکر شد: این بانوی بزرگوار الگوی همه مسلمانان است و همه سال‌ها فاطمی است و امیدوارم امسال نیز برکت فاطمیه در کشور ما حاکم شود.


شایان ذکر است پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن و مرتضی تمدن استاندار تهران، احمدی‌نژاد را در این سفر همراهی می‌کنند./ فارس

ارسال نظر

  • ساسی
    0

    خخخخخخخخ

    مردمی نژاد دوستت داریم

آخرین اخبار