مروری بر میتینگ مصنوعی شب گذشته رییس جمهور؛

مردم شب گذشته شاهد گفتگویی نمایشی بودند که نه از گرمای اجرای برنامه «حالا خورشید» خبری بود و نه از پاسخگویی رییس جمهوری که در زمان انتخابات قولها و وعده های بسیار داد...

متولی حل مشکلات قوطی کبریت نشینان بعد از ۵سال کیست؟!/ مجری برنامه «حالا خورشید» هم خودش را باخت!

به گزارش گلستان 24،به نقل از دانشجو سلام؛ وقتی خبر گفتگوی رییس جمهوری با مردم با مجری دیگری در شبکه اول سیما مطرح شد همه خود را برای دیدن و شنیدن مطالب واقعی و چالشی آماده کرده بودند.

این انتظار شاید به سبب روزهای پر التهاب ماه گذشته و اجرای رضا رشید پور بود که البته هر چند او مجری میتینگ های انتخاباتی حسن روحانی بود اما اجرایش در برنامه حالا خورشید و بیان  برخی دغدغه های مردم در این برنامه این امید را ایجاد کرده بود که احتمالا از مدل گفتگوی های نمایشی دفعات قبل خبری نباشد.

اما در گفتگویی که مردم شاهد آن بودند نه از گرمای  اجرای برنامه  مطالبه گر صبحگاهی رشید پور خبری بود و نه از پاسخگویی رییس جمهوری که در زمان انتخابات قولها و وعده های بسیار داد.

این بار هم با کمال تعجب شاهد بودیم نمک بر زخم مردم محروم پاشیده شد و خانه های محقرشان در قیاس با ویلاها و برجهای میلیاردی دولتمردان قوطی کبریت خوانده شد.

 خدا رو شکر اینگار با وجودیکه مساحت خانه های مسکن مهر به اندازه قوطی کبریت تخمین زده شد اما دیوارهایش آنقدر بلند است که بعد ۵سال  همچنان به عنوان پناهگاه قرار گیرد!

 دیوار مهربانی این مسکن بی متولی آنقدر بلند است که بتوان بعد از ۵سال، همه کم و کاستی هایت را بر رویش آوار کنی و هر جا که کم آوردی و دفاعی در زمینه مسائلی چون برجام، حل مشکل ریزگردها، عدم رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان کرمانشاه و حتی حقوقهای نجومی ودهها وعده غیر عملی دیگر پیدا نکردی خود را پشت دیوارهای بلندش پنهان کنی و بگویی همه این مشکلات از این مسکن بی مهر فلان شده است...

با این همه باید گفت: این متینگ نمایشی چیزی نبود که مردم و حتی گروههای حامی دولت از آن انتظار داشتند!

همه باید بدانند با پاک کردن صورت مسئله، مشکلات مردم حل نخواهد شد و حوادث ماه گذشته نشان داد نارضایتی از وضعیت اقتصادی در بدنه جامعه وجود دارد و اگر مردم پاسخ مطالبات خود را در سخنان صریح  دولتمردان خود نبینند مطالباتشان همانند آتش زیر خاکستر باقی خواهد ماند و می تواند مورد طمع و سوء استفاده بدخواهان و دشمنان نظام مقدس قرار بگیرد.

ان شالله همه مسئولین این واقعیات را درک کنند و به جای سخنان و وعده های زیبا اقدام مناسب و به موقع در حل مشکلات مردم انجام دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار