امروز ما کشورهای عضو سازمان صلح جهانی، سازمان ملل، قطعنامه ای را در سال 2035 علیه کشور ایران وضع می کنیم تا ضمن آن ایرانیان از هرگونه استفاده از اکسیژن هایی که از سمت مناطق اروپایی و آمریکایی و همچنین از سمت ترکیه و مافیها به مرزهایشان میرسد محروم باشند

قطعنامه دو هزار و هفتصد و پنجاهم!

گلستان 24 : امروز ما کشورهای عضو سازمان صلح جهانی، سازمان ملل، قطعنامه ای را در سال 2035 علیه کشور ایران وضع می کنیم تا ضمن آن ایرانیان از هرگونه استفاده از اکسیژن هایی که از سمت مناطق اروپایی و آمریکایی و همچنین از سمت ترکیه و مافیها به مرزهایشان میرسد محروم باشند و در صورت ارسال اکسیژن از هر کدام از کشورهای همسایه به ایران، آن کشور را از تمام حقوق صادرات و واردات منع می کنیم!

ایرانیان که پیش از این در جنگ آمریکا با عربستان به مردم غیرنظامی عربستان کمک رسانی کردند و با محکوم کردن پادشاه مخلوع عربستان، این را حق مردم عربستان دانستند که با انتخاباتی آزاد رئیس جمهور خود را انتخاب کنند و از سیستم پادشاهی رها شوند، بیش از پیش حرص ما را درآوردند تا جاییکه ملکه الیزابت سی ام موهای ناحیه شمالی سرش را از عصبانیت کشید! این واقعاً ناراحت کننده است، می دانید چقدر درد دارد؟! مردم غیرنظامی عربستان مهمتر هستند یا ملکه با ارزش انگلستانِ صغیر!؟

قطعنامه حقوق بشر

البته ایران همچنان به حمایت از مردم فلسطین و سوریه ادامه می دهد. البته بعد از اینکه اسرائیل در جنگی از نیروهای اسلام شکست خورد و کلاً آواره شد و الان در همین اتاق بغلی سازمان ملل اجاره نشین شدند، ما فهمیدیم که پشت این قضیه هم ایران بود! سوریه و لبنان هم که همچنان از کشور ایران حمایت می کنند و ارتش های قوی خود را سپری برای حفاظت از دینشان، یعنی اسلام قرار داده اند.

البته ایران در بهار عربی هم برای ما دردسر درست کرد. آنها نام بیداری اسلامی را بر روی قیام های مردم منطقه خاورمیانه گذاشتند و با حمایت رهبرشان به طرفداری از قیام کنندگان پرداختند. اکنون بحرین، یمن، مصر، مغرب و...حکومت اسلامی خود را مستقر کرده اند و همه کشورهای اسلامی منطقه آسیا با هم متحد شده اند که این بحرانیست نگران کنند برای جامعه ی استعمارگران پیر اروپا! و ما حتی نمی توانیم از دستشان نفس بکشیم، و هر شب کابوس حکومت عدل اسلامی را می بینیم!

به همین خاطر اینجا جمع شده ایم تا نوشتن یک قطعنامه و افزایش تحریم های ایران قدری به دلهایمان تسکین دهیم...

قطعنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار