تروریست‌های تکفیری داعش که پس از ورود به یرموک با مقاومت ساکنان این اردوگاه روبرو شدند دست به جنایات هولناکی زدند.

جنایت هولناک داعش پس از ورود به یرموک + عکس(۱۸+)

«انور عبدالهادی» مدیر امور سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین در سوریه اعلام کرد تکفیری‌های داعش روز چهارشنبه بخش بزرگی از اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک را در جنوب دمشق تصرف کردند.

وی با اشاره به پیشروی جنگجویان داعش در داخل این اردوگاه گفت: آن‌ها صبح امروز به اردوگاه یرموک حمله و بخش بزرگی از این اردوگاه را تصرف کردند.

به گزارش گلستان 24 ، دیده‌بان حقوق بشر سوریه نیز کنترل این سازمان افراطی را بر بخش بزرگی از اردوگاه یرموک بعد از درگیری با یک گروه فلسطینی مسلح مخالف نظام «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه تایید و اعلام کرد آن‌ها از منطقه شورشی حجر الاسود که در همسایگی یرموک قرار دارد به این اردوگاه نفوذ کردند.

درهمین حال شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد: گروه تروریستی داعش تعدادی از پناهندگان فلسطینی که از اردوگاه یرموک ربوده بود اعدام کرد.

این شبکه افزود: یک جوان فلسطینی به نام «علاء درباس» بر اثر اصابت گلوله‌های تروریست‌های داعش پس از حمله به اردوگاه یرموک به شهادت رسید.

همچنین یک جوان پناهنده فلسطینی در اردوگاه یرموک بر اثر گلوله باران داعش به این اردوگاه به شهادت رسید.

گروه تروریستی داعش در ورود به این اردوگاه دست به ذبح شماری از ساکنان یرموک زده و تصاویری از سر ذبح شده سه فلسطینی را منتشر کرده است.

داعش اعلام کرده که افراد اعدام شده به دلیل مقاومت در برابر نیروهای دولت اسلامی سر بریده شده‌اند.

در یرموک، بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان فلسطینی در سوریه قبل از آغاز جنگ که وارد پنجمین سال شده است حدود ۱۶۰ هزار ساکن سوری و فلسطینی زندگی می‌کردند و شمار آن‌ها اکنون به ۱۸ هزار نفر رسیده است.

مقام‌های سازمان ملل متحد ماه پیش هشدار دادند که ساکنان اردوگاه یرموک به دلیل نداشتن برق و تجهیزات پزشکی و غذای کم با دشواری‌های فراوانی رو‌به‌رو هستند.

جنایت هولناک داعش

ارسال نظر

آخرین اخبار