حجت الاسلام سید علی طاهری :

حجت‌الاسلام طاهری گفت: حضور مردم در صحنه توطئه های دشمنان را خنثی میکند و باعث قدرت بیشتر نظام می‌شود.

روز قدس نماد استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم است /حضور مردم به منزله حمایت از ولایت فقیه است

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام سید علی طاهری سرپرست دانشگاه آزاد استان گلستان در رابطه با اهداف امام خمینی (ره) برای شکل گیری راهپیمایی روز قدس گفت: این تصمیم حضرت امام برای ایجاد اتحاد بین مسلمانان و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان گرگان با بیان اینکه مردم سراسر جهان و بخصوص مسلمین جهان اتحاد روز افزونی جهت نابودی  دشمناناسلام بخصوص اسرائیل دارند، تصریح کرد: ماهیت این رژیم برای مردم آشکار شده و مردم به خوبی این رژیم غاصب را شناخته اند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترس غربی‌ها به خصوص اسرائیل و آمریکا از حضور مردم در صحنه گفت: حضور مردم راهپیمایی های نظیر روز قدس دو تا اثر دارد یکی حمایت مردم از نظام ولایت فقی و یکی دیگر اتحاد مردم کشور می باشد و دیگر اینکه این خبر را به خارج منتقل می کند که مردمان مسلمان با خبر از حال و روز یکدیگر هستند.

حجت الاسلام سید علی طاهری در پایان حضور مردم را در راهپیمایی روز قدس را عظیم و باشکوه دانست؛ ادامه داد:  مردم ولایتمدار گرگان نه تنها در روز قدس  بلکه در دیگر ایام نیز حمایت خود را از انقلاب و نظام نشان داده اند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار