قابل توجه ی فرماندار تازه منصوب شده گرگان؛

صفوی فرماندار جدید گرگان دستور داده است تا از ساخت موزه دفاع مقدس در تپه نور الشهدا جلوگیری شود و مکان آن به جای دیگری منتقل شود.

مخالفت با ساخت موزه دفاع مقدس بی توجهی به خون شهدا است/ مردم خواهان ایجاد این مرکز فرهنگی هستند

به گزارش گلستان24؛ این امنیت و زندگی راحت امروز ما مربوط به زحمات بی وقفه و جان فشانی‌های رزمندگان و شهدا، در طول هشت سال دفاع مقدس بوده، دفاعی که نه به وسیله توپ و تانک و موشک انجام بگیرد، بلکه به وسیله جان هزاران هزار جوان برومند این آب و خاک صورت گرفت.

برخی از افرادی که هم اکنون جایگاهی در جمهوری اسلامی دارند و مسئولیتی بر عهده آنها است، در دورانی که باید جلوی توپ و تانک دشمن می ایستادند، در خانه‌های خود بودند و حال باید بودن خود در جایگاه فعلیشان را ممنون شهدا باشند.

بدون شک شهدا جزئی از فرهنگ مردم ایران هستند و اگر در هر خانه ای نگاه کنیم می‌بینیم که آن خانه حداقل یک شهید، جانباز یا رزمنده دارد و این خانواده ها برای زندگی امروز خود حداقل یک نفر از عزیزانشان را در زمان سختی و جنگ برای حفظ و امنیت کشور فدا کرده اند.

در زمان حال ما باید برای زنده نگه داشتن یاد این شهدای گرانبها، هرچه در توان داریم انجام دهیم؛ زیرا ما نمی توانیم فداکاری های آنها را در هیچ صورتی جبران کنیم و تنها راه و کوچیک ترین راه تشکر از آنها، همانطور که گفته شد زنده نگاه داشتن یاد آنهاست.

ولی باز می بینیم، عده‌ای که از صدقه سری همین فداکاری های شهدا در حال حاضر به جایگاهی رسیده اند، جوری عمل می کنند که گویی با شهدا دشمنی دارند، و هرکسی بخواهد در چهارچوب قانون کاری برای این شهدای گران بها کند، چوب لای چرخ آن می گذارند.

پارک موزه دفاع مقدس، قرار بود در محله تپه نورالشهدا و در جوار شهیدان گمنام دفاع مقدس ساخته شود، و یاد و خاطره آن دوران و شهدا گرامی داشته شود. که این روزها به دلیل مخالفت های بی منطق فرماندار جدید گرگان متوقف شده است و فرماندار گرگان، خواهان انتقال مکان این مرکز فرهنگی از تپه نورالهشدا به مکانی دیگر است.

این اقدام سیاسی و غیر ارزشی فرماندار تازه منصوب شده گرگان، موجب جریحه دار شدن احساسات صاحب نظران، فعالین فرهنگی استان و همچنین خانواده های شهدا شده است.

فرماندار تازه منصوب شده گرگان باید در نظر داشته باشد که برای صندلی که وی این روزها بر روی آن تکیه زده، خونهای زیادی از همین شهدا و جانبازان دفاع مقدس ریخته شده است.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار