گلستان24 گزارش می دهد؛

طبق اعلام مسئولین و نظر کارشناسان به نظر می رسد، خشکسالی های اخیر منشا در دخالت کشور های بیگانه در این حوزه دارد.

علت تغییرات غیر طبیعی اقلیمی در ایران چیست؟ / آیا اسرائیل ابرهای وارد شده به ایران را نابارور می کند؟

به گزارش گلستان24؛ کشور ایران مدت‌ها است که به علت کمبود بارش باران و گرمای بیش از حد هوا از نبود آب رنج می‌برد و مسئولین کشور تاکنون نتوانسته اند راه حل مناسبی برای برون رفت از این بحران پیدا کنند، حجم این بی آبی ها به طوری بوده که اکثریت نقاط کشور پهناور ایران خشک و ذخایر آبی آن بسیار کاهش یافته است.

با توجه به شرایط فعلی کشور در برخی از نقاط کشور که کمبود آب بیش از دیگر نقاط است ،مردم با نبود آب شرب مواجه شدند و این مسئله باعث شد تا اعتراضاتی مسالمت آمیز از سوی مردم صورت بگیرد که با دخالت ضد انقلاب دشمنان در این اعتراضات این تجمعات از چارچوب قانونی خارج و سیاسی شد.

با توجه به کمبود آب و همینطور اعتراضات مردم و دخالت ضد انقلاب در این موضوع توجه مسئولین کشور و همینطور مردم نسبت به این مسئله بیشتر از گذشته شده است.

به همین منظور طبق گمانه‌زنی‌ها و شواهد به نظر می‌رسد که جنگ آبی دشمنان با کشور ایران از مدت ها پیش شروع شده است و می‌توان علت وضعیت وخیم فعلی آبی کشور را جدا از خشکسالی های طبیعی، فعالیت های غیر طبیعی و ایران ستیزی کشورهای معاند دانست.

اگر که بخواهیم به سال های خیلی قبل تر نگاه کنیم می‌بینیم که سدسازی های برخی از کشورهای همسایه بر روی آب راه های بزرگ که به کشور ایران می ریزد، یکی از دلایل خشکسالی نقاط مختلف کشور است.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز تغییرات اقلیمی و خشکسالی های اخیر کشور را مشکوک دانسته و گفته است: چندین مرکز علمی بر روی این مسئله از چندین سال گذشته تحقیق کردند؛ نتیجه آن این بوده که کشور با آب دزدی و برق دزدی از سوی اسرائیل و یکی از کشورهای همسایه مواجه است.

اعلام برخی از کارشناسان، همان‌طور که اضافه کردن برخی از مواد شیمیایی به ابرها برای بارور کردن آنها امکان پذیر است، اضافه کردن نوعی مواد شیمیایی نیز برای جلوگیری از بارش ها هم امکان پذیر می باشد.

سیمون تسیپیساز موسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به عنوان یکی از کارشناسان این حوزه در گفتگویی با خبرگزاری اسپوتینگ روسیه در خصوص منار باروری ابرها در کشور ایران گفته است: اسرائیل از امکان نابارور کردن ابرها به عنوان یک سلاح اقلیمی استفاده می کند تا دشمن خود را به زانو درآورد.

این کارشناس صهیونیسم نیز احتمال می‌دهد که نابارور کردن ابرهای راهی کشور ایران در خاک عربستان سعودی صورت می‌گیرد و اسرائیل با استفاده از زیرساخت های کشور امریکا در اطراف خاک ایران، اقدام به نا بارور کردن ابرها می کند.

از سوی دیگر مصاحبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به مردم ایران که ما می‌توانیم مشکلات آبی شما را با استفاده از تجهیزات خود حل کنیم ، به نظر می رسد این گمانه زنی که اسرائیل عامل نابارور سازی های وارد شده به ایران است صحیح باشد.

با این تفاصیل می‌توان یافت که دشمنان از مدت‌ها پیش جنگ اقلیمی تمام عیار در کنار جنگ اقتصادی و سیاسی خود علیه کشور ایران را راه انداخته اند؛ و آن ها در این صدد هستند تا با استفاده از تکنولوژی ها و امکانات خود به هر صورتی که شده نظام ایران را زمین بزنند.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار