محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگویی به فاصله مطالبات مردم با اصلاح‌طلبان اعتراف می‌کند.

اعتراف اصلاح‌طلبان به فاصله مردم با جریان اصلاحات

محسن رهامی رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب شرق  از فاصله مطالبات مردم و اصلاح طلبان سخن می‌گوید و تأکید می‌کند در دولت اصلاحات بین خواسته‌های توده مردم و دولت فاصله زیادی بود.

به گزارش گلستان 24، رئیس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات می‌گوید: اگر خواسته‌های ما جدا از خواسته‌های توده مردم باشد، دچار همان انفکاکی می‌شویم که در دوره‌ای اصلاح‌طلبان دچارش شدند و دولت نهم و دهم از آن نهایت استفاده یا سوءاستفاده را برد. شاید اگر ما خواسته‌های مردم را اولویت‌بندی می‌کردیم، دچار آن انفکاک نمی‌شدیم.

رهامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه این صحبتی که شما می‌فرمایید، همان صحبتی است که اصولگرایان می‌کنند. آنها هم معتقد بودند اصلاح‌طلبان از مسائل اصلی مردم غافل شدند. درحالی‌که اصلاح‌طلبان معتقد بودند راه‌حل مسائل اقتصادی مردم از مسیر سیاسی می‌گذرد، گفت: من فکر می‌کنم این‌طور نیست. برای همین آقای احمدی‌نژاد و سایر اصولگرایان با توسل به راه‌های توده‌گرایانه از این غفلت ما استفاده کردند و این اشکال بر ما وارد بود. حتی در همین انتخابات شوراها هم برخی دوستان اصلاح‌طلب می‌گفتند ما باید زمانی وارد شویم که دولت یک‌سری از مسائل و اولویت‌های ما را حل کرده‌ باشد وگرنه فقط تنور را برای اصولگرایان گرم کرده‌ایم. همان کسانی که به انتخابات شورای شهر ایراد می‌گیرند و می‌گویند چرا برخی اعضای شورا به تعهدات خود عمل نکردند، همان زمان مخالف ورود به انتخابات شوراها بودند، اما ما می‌گفتیم مشکلات مردم فقط مسائل کلان سیاسی نیست و مسائل اجتماعی، فرهنگی، محیط زیست، ترافیک و... هم هست و چه بهتر که مردم ببینند این اصلاح‌طلبان‌اند که پیگیر این مسائل و خواسته‌هایشان هستند./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار