بازهم داستان تکراری نمایندگان استان؛

نمایندگان از طرحی که موجب می شد تا مردم از کم و کیف فعالیت نمایندگان با خبر شوند، حمایت نکردند.

مجمع نمایندگان گلستان  از "طرح شفاف سازی مجلس" حمایت نکردند + سند

به گزارش گلستان24؛شفافیت سازی  یکی از عواملی است که مانع از وقوع  فسادهای متعدد می شود؛ چرا که با وجود شفافیت در یک حوزه هیچ گاه کسی نمیتواند برای منافع شخصی خود قدمی بر دارد چون که میداند دیگران از عمل او باخبر خواهند شد.

بدین منظور شفافیت سازی در همه حوزه ها می تواند اثر گذار باشد و در خیلی از کشورهای دنیا نیز از عنصر شفاف سازی به عنوان یکی از اصول نظام اداری خود استفاده می کنند.

 مجلس شورای اسلامی نیز در کشور ما وظیفه قانون گذاری را بر عهده دارد و نمایندگان مردم در این مجلس می توانند با قانون گذاری های به جای خود و نظارت شدید بر عملکرد دولت خیلی از مشلات مردم را حل کند.

مردم باید بدانند نمایندگانشان از طرف آنها چه فعالیت هایی می کنند و باید از جزء  جزء آن باخبر باشند.

حال چندین تن از نمایندگان مجلس با امضای طرحی خواستار شفاف سازی در مجلس شورای اسلامی شده اند که طبق معمول نام هیچ یک از نمایندگان استان گلستان در بین آنها دیده نمی شود.

نمایندگان استان گلستان نیز سابقه زیادی در عدم حمایت برخی از طرح های که به نفع مردم است دارند که یکی از آنها طرح سوال از رئیس جمهور به علت اوضاع بد اقتصادی بوده است.

امید است با حمایت دیگر نمایندگان مجلس طرح شفاف سازی فعالیت نمایندگان در مجلس وصول شود، تا مردم بتوانند فعالیت های نمایندگانشان را زیر نظر بگیرند.

94796992-08f4-4405-bec1-35eb7e542138

 

fb930073-e848-4730-89f5-41c7222b2123

 انتهای پیام/پ

ارسال نظر

  • 20 سوال
    0

    اون وقت این هزار جریبی، نگفته بود که طرح سال از رئیس جمهوری رو امضا میکنم!!!!!!!!! باز اینجا یک چیز دیگه گفته؟!
    واقعا......

آخرین اخبار