نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس ‌با بیان اینکه برخی مدیران ‌گلستان " ترسو" بوده و فقط به فکر حفظ میز خود هستند، گفت: فرآیند اداری پروژه تله‌کابین این شهرستان ۳۸ ماه طول کشیده ‌و هنوز هم تکلیفش مشخص نیست.

تکلیف تله‌کابین علی‌آبادکتول بعد از ۳۸ ماه مشخص نیست

به گزارش گلستان 24 ؛ اسدالله قره‌خانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخی از مدیران استان تحول‌گرا و ریسک‌پذیر نیستند، اظهارداشت: برخی از مدیران استان ترسو بوده و به فکر حفظ میز خود هستند، نمی‌توان با این مدیران به توسعه رسید.

وی افزود: وقتی مدیران جسور و توانمند نباشند نتیجه‌اش این می‌شود که فرآیند اداری پروژه تله‌کابین 38 ماه طول می‌کشد و هنوز هم تکلیف آن مشخص نیست.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرات منفی تشدید تحریم‌ها بر روی برخی از طرح‌های توسعه‌ای در استان گفت: برق به عنوان یکی از زیرساخت‌ها برای توسعه مطرح است برای همین به دنبال سیکل ترکیبی در نیروگاه علی‌آبادکتول بودیم که قسمت بخار آن 400 میلیون یورو هزینه دارد.

وی بیان داشت: با پیگیری‌هایی که داشتیم فاینانسور چینی برای سرمایه‌گذاری در این طرح پای کار آمد اما اتفاقات اخیر موجب شده که چینی‌ها پا پس بکشند.

قره‌خانی ادامه داد: ایجاد شبکه در پایین دست سد زرین‌گل از دیگر طرح‌هایی است که به دلیل مناقشات سیاسی بلاتکلیف مانده است. برای این طرح سالانه 150 میلیارد تومان ردیف اعتباری مشخص شد، پیمانکار و مشاور طرح هم گرفته شد اما چون منابع از بانک توسعه اسلامی بود، لغو شد.

انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار