کارشناس مسائل سیاسی؛

عضو هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان:آل سعود توان مدیریت حج را ندارد و اجازه ی همکاری در این زمین را به هیچ کس نمی دهد.

آل سعود تناسبی با جهان اسلام ندارد/کشور های اسلامی باید از حاکمیت اختصاصی آل سعود در مراسم حج جلوگیری کنند

به گزارش گلستان24؛علی اصغر نصرالله نژاد،عضو هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان در گفت و گو با گلستان 24 در رابطه با پیدایش آل سعود،گفت: نخست وزیر اسبق انگلیس،چرچیل ذکر کرده بود که بعد از جنگ جهانی اول هم و غم مان حاکم کردن آل سعود بر حجاز و بعد از جنگ جهانی دوم تشکیل اسرائیل بود.

نصرالله نژاد افزود:آل سعود تناسبی با جهان اسلام ندارد و تحقیقات نشان می دهد که حتی مسلمان نیستند وهیچ گونه پایگاه مردمی ندارند و با پول و روز حکومت می کنند.

وی با اشاره به حج خونین و واقعه دردناک جهان اسلام در سال 66 بیان داشت:درسال 1366 راهپیمایی استکبارستیزی حجاج انجام می دادندو آل سعود به همین بهانه دست به اقدام خبیثانه ای زد که منجر به شهادت حجاج شد در واقع آن ها مانع برائت از مشرکین و استکبارکه از وظایف اصلی حج و حجاج بود،شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورز گرگان ،خاطر نشان کرد:آل سعود دست نشانده استکبار جهانی برای عملی کردن اهداف خبیثشان هست چنان چه در یمن،سوریه،عراق به وضوح ردپای آنان دیده می شودوحتی در ایران هم این دخالت را شاهد بودیم و آل سعود تمام تلاشش می کرد که اعتراضات مردمی را به  سمت اغتشاشات سوق بدهد.

رئیس اسبق بسیج اساتید استان گلستان،با اشاره به اداره حج توسط خاندان سعودی گفت:ام القری،به علت وجود حرم پیامبر و خانه خدا  ظرفیت بسیار مناسبی برای ایجاد وحدت اسلامی دارداما آل سعود نه تنها هیچ یک از کشورهای اسلامی را مشارکت نمی دهد بلکه به احزاب و گروه های دینی در مکه هم اجازه مشارکت وهمکاری نمی دهند.

وی در رابطه با راه حل این مسئله گفت:راه حل این مسئله این است که کشور های اسلامی با برگزاری نشست ها و کنفرانس همفکری کنند و اداره مراسم حج را از حاکمیت اختصاصی ال سعود گرفته و خودشان آن را به دست بگیرند.

نصرالله نژاد به پایدار نبودن ظلم و ظالم اشاره کرد و افزود: آل سعود 3 بار منقرض شده است و مجددا توسط نظام استکباری احیا شده است تا اهداف پلید صهیونیستی را تحقق ببخشد اما این را باید بدانیم که این رژیم هیچگاه دوام نمی آورد و دیر یا زود نابود می گردد

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار