یادداشت//

افرادی با ایجاد رعب و وحشت در میان رانندگان کامیون ها از فعالیت آنها در سطح کشور جلوگیری می کنند.

منافقین پشت پرده ی اعتصاب کامیونداران هستند

به گزارش گلستان24؛محمد امین پیکرستان یکی از فعالان رسانه ای استان گلستان طی یادداشتی در خصوص  حواشی ایجاد شده در مورد اعتراضات کامیون داران،نوشت:وجود تحریم ها و بی مسئولیتی برخی از مدیران داخلی باعث شده تا مشکلات اقتصادی زیادی در کشور ایجاد شود و همه اصناف از جمله صنف کامیونداران با مشکلات عدیده ای روبرو شوند.

در حال حاضر وضعیت اقتصادی تمامی اصناف به شدت دچار مشکل شده است و حتی مردم عادی نیز توان خرید خود را از دست داده اند چرا که جنگ اقتصادی بی نظیری علیه کشور ایران درحال جریان است.

در این بین همانطور که گفته شد کامیون داران نیز به حق دست به اعتراضاتی زدند که رفته رفته این اعتراضات با دخالت عوامل خارجی و داخلی به اعتصاب و آشوب کشیده شد.

حال برخی از این کامیون داران خواسته یا ناخواسته با جریان رسانه ای دشمنان همراه شدند و به علت مشکلاتی که در صنف خود داشتند شروع به اعتصاب کردند.

هیچکس منکر  این نیست که در صنف کامیون داران مشکلاتی وجود دارد اما حوادثی که این روز ها در این صنف میبینیم مغایر با اعتراضات مسالمت آمیز رانندگان بوده چرا که در برخی موارد افرادی در پوشش رانندگان به دیگر کامیون داران با سلاح سرد و گرم حمله کرده اند و جلوی فعالیت آنها را گرفته اند.

طی روز های گذشته در کشور، افرادی ناشناس با حمله به برخی ازکامیون داران با سلاح گرم در پی این بودند تا جلوی فعالیت این کامیون ها را بگیرند تا مشکلات اقتصادی فشار بیشتری به مردم وارد کند.

این افراد که اینگونه وحشیانه با سلاح حتی به خود کامیون داران نیز رحم نمی کنند وموجب می شوند تا آنها آسیب ببینند چه کسانی هستند؟ آیا غیراز این است که این افراد جز منافقین هستند؟آیا غیر از این است که این افراد کینه ای عمیق از مردم ایران دارند که می خواهند با اینگونه کار ها فشار اقتصادی را بر مردم بیشتر کنند.

قطعاً خود کامیون داران و رانندگان موافق این گونه کار ها نیستند چرا که خودشان جزء مردم هستند و اعتصاب آنها بیشترین ضرر را به خانواده و اقوام خودشان وارد می کند،چرا که در صورت نرسیدن اجناس به یک مقصد موجب گرانی آن جنس و فشار اقتصادی بر روی مردم می شود.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار