جواد عمودزاد روزنامه نگار و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما طی نامه ایی به مدیر کل امور روستایی استانداری گلستان خواستار شفاف سازی لیست افرادی که وام روستایی دریافت کرده اند شد.

نامه یک روزنامه نگار گلستانی به مدیر کل امور روستایی استانداری گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛جواد عمودزاد روزنامه نگار و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما طی نامه ایی به مدیر کل امور روستایی استانداری گلستان خواستار شفاف سازی  لیست افرادی که وام روستایی دریافت کرده اند شد . متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای نصیبی

سلام علیکم

از آنجا که تولد و زندگی بنده تا سی سال در روستا گذشته آشنایی با خلق و خوی و رفتارهای اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی روستاییان عزیز برای اینجانب که تار و پود وجودم در روستا شکل گرفته ، چیز غریبی نیست .

 

نکته ای این روزها بدجور ذهنم را مشوش کرده و با این سوالات می خواهم از شک به یقین برسم اینست که طی سی سال گذشته بنده ندیده ام یک فرد روستایی بیش از 50 میلیون تومان وام بگیرد و شاید بوده اند استثنائاتی در برخی روستاها که مبالغی بالاتر از 100 میلیون و بیشتر هم گرفته اند .

 

اما از سال گذشته طرحی بنام اشتغال روستایی با وام های 6 ساله و بهره کم تا سقف میلیاردی اختصاصا برای روستائیان توسط دولت محترم راه اندازی شده که در ظاهر خیلی هم خوب است .

 

اما در باطن شواهد و مدارکی بدست آمده که گفته می شود برخی سرمایه داران و شهرنشینانی که اتصال کوچکی با روستا دارند توانسته اند وام میلیاردی را بنام روستاییان بگیرند به عنوان نمونه گفته شده فردی توانسته با توجه به اینکه در یک نهاد بخش خصوصی اقتصادی عضویت دارد 14 میلیارد تومان وام ساخت هتل 5 ستاره در زیارت بگیرد و قس علیهذا.

 

علی ایحال به عنوان یک روزنامه نگار و یک دوست از حضرتعالی تقاضا دارم جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از پیدایش شبهات جدید ، همانطور که جناب قوانلو وام های تسهیلات رونق تولید را شفاف سازی کردند ، حضرتعالی نیز لیست افرادی که وام روستایی دریافت کرده اند با ذکر نام و نام خانوادگی ، نام طرح ، محل اجرای طرح و مبلغ وام را جهت دانستن مردم در اختیار رسانه ها قرار دهید و اگر طرح های خوبی هم اجرا شده رسانه ها امادگی دارند جهت انعکاس خدمات آن به مردم پیشگام شوند.

 

پیشاپیش از توجهات جنابعالی متشکرم .

 

جواد عموزاد خلیلی / روزنامه نگار و سردبیر پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما / خبرنگار هفته نامه جوان ، پژواک سخن و خبرگزاری علم و فناوری

 

انتهای یپام /م

ارسال نظر

آخرین اخبار