با وجود تحریم‌های ظالمانه و بد قولی‌های طرف‌های غربی عده‌ی به دنبال این هستند تا با مذاکره مجدد، عزت مردم ایران را در راه اهدافشان از بین ببرند.

مذاکره مجدد با آمریکا خیانت بزرگ در حق مردم است

به گزارش گلستان ۲۴؛ برجام طرحی بود که به گفته‌ی دولت مردان و سیاستمداران عرصه اصلاحات در صورت تصویب در کشور و پیوستن ایران به آن با دادن هرنوع امتیازی، قطعا مشکلات بانکی و اقتصادی کشور حتی مشکل آب مصرفی مردم را نیز حل می‌کند. 

مسئولین دولت فعلی با اصرارهای خود علی رغم مخالفت‌های کارشناسی شده برخی از دلسوزان نظام سر انجام با دادن امتیازاتی از قبیل کاهش تعداد سانتیفریوژ‌ها و از کار انداختن نیروگاه آب سنگین اراک و امتیازاتی دیگر به کشورهای غربی دست به توافقی با نام برجام زدند. 

با توجه به مفاد این توافق نامه دولت به وظایف خود عمل کرد و امتیازاتی را به طرف مقابل داد اما کشور آمریکا که کشور اصلی طرفین غربی برای اجرای برجام بوده ماننده گذشته وطبق فرمایشات مقام معظم رهبری  به زیر قول خود زد و علاوه بر این که به وظایف برجامی خود عمل نکرد،تحریم های بی سابقه‌ای را علیه مردم و کشور ایران ایجاد کرد. 

با وجود جنگ اقتصادی شدید آمریکا علیه مردم ایران باز هم عده‌ای از سیاستمداران داخلی در پی این هستند تا کشور را مجبور به مذاکره دوباره با آمریکایی‌ها بکنند، آمریکایی که بارها و بارها با بدقولی و خیانت خوی کثیف خود را برای مردم ایران و جهان نشان داده است.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده بود، آمریکا رو به افول است و  مناقشات بین المللی که در حال انجام است این موضوع را به خوبی اثبات می‌کند. 

با این حال کسانی که در پی ارتباط مجدد و مذاکره مجدد با آمریکا می‌باشند افرادی هستند که به نوعی از خط انقلاب خارج شده و به دنبال سازش تحت هر شرایطی هستند، که این موضوع متضاد با فرهنگ مقاومت و عزتمندی مردم کشور ایران است. 

تنها راه مقابله با این هجمه‌های اقتصادی و فرهنگی که از سوی غرب برای استحصاله نظام صورت می‌گیرد مقاومت است و تجربه نشان داده است آن‌هایی که راه ایستادگی را در پیش گرفته‌اند پیروز و آن‌هایی که در پی سازش بوده‌اند خار و خفیف گشته‌اند.

انتهای پیام/ س

ارسال نظر

آخرین اخبار