در چند مدت اخیر رسانه های خارجی با رصد دقیق فضای رسانه ای استان گلستان در پی ایجاد خوراک رسانه ای برای خود و نا امید سازی مردم گلستان هستند.

بازی کثیف رسانه های معاند علیه استان گلستان/پروژه نا امید سازی در گلستان کلید خورد

به گزارش گلستان24؛بعد از این که دشمنان مردم ایران نتوانستند از طریق جنگ نظامی بر کشور ما غلبه کنند، می خواهند از طریق جنگ داخلی و نارضی کردن مردم به اهداف شوم خود برسند،همان کاری که در سوریه کردند.

پروژه نا امید سازی یکی از برنامه هایی است که دشمنان در خارج از کشور با  بسیج کارشناسان خبره خود علیه جمهوری اسلامی ایران  به راه انداخته اند.

در چند مدت گذشته در فضای مجازی دیده می شود که رسانه های معاندی که حمایت های  مالی خود را به صورت مستقیم از کشور هایی نظیر اسرائیل،آمریکا و عربستان تهیه می کنند با ایجاد یک موج رسانه ای سعی در نا امیدی مردم کشور دارند.

بنظر می رسد،استراتژی این رسانه ها کوچک کردن مناطق از نظر جغرافیای برای ایجاد نارضایتی عمومی است به طوری که در چند روزی گذشته این به اصطلاح رسانه ها، در انواع شبکه های مجازی نظیر تلگرام ،توییتر وغیره اقدام به نشر اخباری می کنند که مردم با خواندن آنها نارضی و از جمهور اسلامی ناامید شوند.

فعالیت این رسانه ها بگونه ای دقیق است که فرد در صورت یکبار خواندن این مطالب به عمق ماجرا پی نخواهد برد و تنها از مطالبی که رسانه های معاند منتشر کرده اند، تاسف خواهند خورد و این موضوع درصورت تداوم موجب می شود مردم ناامید و مشکلاتی برای کشور به وجود بیاید.

همانطور که گفته شد هدف این رسانه ها نا امیدی مردم از وضع موجود و سپس پشت کردن مردم به کشور است،اما هدفی دومی که این شبهه رسانه های معاند دنبال می کنند عدم توسعه مناطق مختلف کشور است و مردم باید نسبت به این مسائل به خوبی آگاه باشند.

به طور مثال روز گذشته یکی از رسانه های رسمی کشور در استان گلستان جهت انتقاد به کاهش سرعت توسعه شهری گرگان نسبت به یکی از پروژ های انجام شده در شهر مطلبی را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که این مطلب باعث شده تا رسانه های خارج از کشور که معلوم است به صورت دقیق فضای رسانه ای استان را رصد می کنند جهت نا امیدی مردم استفاده رسانه ای بکنند.

9f47e598-9801-4be6-8449-e646ebd91efd

قطعا مطلب انتقادی منتشر شده از سوی این رسانه جهت توسعه هرچه بهتر شهر گرگان بوده است؛ولی باید در نظر داشت با توجه به اوضاع فعلی کشور و سوء استفاده دشمنان از این موارد رسانه ها در انتشار مطالب خود بیشتر از گذشته دقت کنند تا خوراک رسانه ای دشمنان کشور، به دست خودمان تهیه نشود.

البته ممکن است انتقاداتی به نحوه افتتاح این میدان در سطح شهر گرگان وارد باشد ولی نباید از این موضوع قافل باشیم که پروژه های دیگری نظیر تله کابین و روگذر افسران در آینده نزدیک اجرا خواهند شد.

مردم شریف استان گلستان باید بدانند که این حربه ی  رسانه ای در چند مدت اخیر به شدت از سوی معاندین نظام دنبال می شود  و تنها قصد و هدف این رسانه ها ایجاد مشکلات بیشتر برای مردم و کشور است. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار