نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که استان گلستان می تواند سرمشق و الگوی کشور و جهان اسلام باشد، گفت: حل مشکلات معیشتی باید اولویت دولت باشد.

گلستان می تواند الگو و سرمشق جهان اسلام باشد

به گزارش گلستان 24 ؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی متوجه مردم است و مسئولان باید در این زمینه تلاش جهادی کنند تا مشکلات بر طرف شود.

وی افزود: دنیا محل قرار و زندگی نیست و ما از این سرای فانی کوچ خواهیم کرد بنابراین باید به دنبال زندگی سعادتمندانه باشیم.

نورمفیدی ادامه داد: تقوا شرط این زندگی سعادتمندانه است و باید با انجام عمل صالح دائما با خدا رابطه داشته باشیم تا گرفتار هوای نفس نشویم.

وی گفت: باید در همه کارها خدا را درنظر بگیریم تا به تعالی و سربلندی برسیم و این رفتار سبب پیشرفت در زندگی دنیوی هم خواهد شد.

امام جمعه گرگان ضمن تشکر از تلاش کاروان دولت تدبیر و امید گفت: گلستان رنگین‌کمان اقوام است و باید خدا را شکر کنیم که در استانی زندگی می‌کنیم که همه اقوام در کمال صفا و صمیمیت زندگی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در استان اتفاق می‌افتد باید برای کشور و همه جهان اسلام الگو و سرمشق باشد زیرا ما از اتحاد ضرر نمی‌کنیم و همدلی کار خداست.

نورمفیدی گفت: مردم از بنده انتظار دارند پروژه پتروشیمی گلستان پیگیری شود و بنده سال ها است از ابتدای انقلاب تاکنون با مردم گلستان هستم؛ امروز بیش از ۹۰ هزار نفر سهام دار پتروشیمی گلستان بلاتکلیف هستند و مشکل دارند و از رئیس جمهور انتظار داریم این مسأله را پیگیری کنید.

وی تأکید کرد: در حال حاضر نیمی از استفاده گلستان در بخش آب از آب های زیرزمینی تأمین می شود و استفاده از آب دریای خزر می تواند استان گلستان را متحول و مشکل کم آبی استان را حل کند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار