نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: رئیس جمهور قول داده‌اند منطقه آزاد اینچه برون گنبد کاووس با همین شرایط فعلی بماند ولی برخی از مسئولان استانی سعی دارند عنوان منطقه آزاد را تغییر دهند و یا آن را از گنبد کاووس جدا کنند.

برخی از مسئولین استانی سعی دارند اینچه برون را از منطقه گنبد کاووس جدا کنند

به گزارش گلستان 24، سلیمان عباسی نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان در رابطه با منطقه آزاد اینچه برون گنبد کاووس گفت: اینچه برون متعلق به شهر گنبد کاووس است و این منطقه آزاد می‌تواند نقش بسیار مهمی در تحول اقتصادی این منطقه داشته باشد.

وی افزود: با این حال برخی از مسئولین استانی کم لطفی می‌کنند و سعی دارند عنوان این منطقه را عوض کنند یا از منطقه گنبد کاووس جدا کنند که باعث التهاب مردم منطقه شده است. همانطور که رئیس جمهور قول داده‌، منطقه آزاد اینچه برون گنبد کاووس با همین شرایط فعلی بماند، آقای انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز در سفر به گنبد کاووس چنین بحثی را مطرح کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس اضافه کرد: بعد از اینکه سفر رئیس جمهور به پایان رسید، برخی از مسئولان به دنبال تغییر نام اینچه برون گنبدکاووس هستند که این کار مردم را آزرده کرده و نارضایتی مردم نسبت به دولت آقای روحانی را در پی خواهد داشت. امیدواریم این وحدت و همدلی با مداخله ناآگاهانه بعضی از افراد از بین نرود./ تسنیم

ارسال نظر

  • رحیم دوجی
    0

    قدرت گرفتن اصلاح طلبان در گلستان پیامدی
    جز جدایی اینچه برون از گنبد و الحاق ان به اق قلا و گرگان ندارد!!

آخرین اخبار