امام جمعه موقت گرگان:

امام جمعه موقت گرگان گفت: تنها عمل حسنه‌ای که بعد از مرگ از بین نمی‌رود اجرای وقف است چراکه وقف چشمه‌جوشانی است که با مرگ انسان از دنیا از بین نمی‌رود و همچنان باقی و پایدار است.

وقف چشمه‌جوشانی که با مرگ انسان از بین نمی‌رود

به گزارش گلستان۲۴؛ حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امروز مردم دچار مشکلات اقتصادی زیادی هستند همه مسؤولان باید تلاش کنند که این مشکلات کاهش یابد.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه در مقابل اجتماعی زندگی می‌کنیم مسؤولیت داریم تصریح کرد: خداوند بارها همه انسان‌ها را مجری عدالت در جامعه معرفی کرد از آن طرف اجرای عدالت به تنها مختص دولت‌ها نیست بلکه همه افراد جامعه باید برای اجرای عدالت تلاش کنند.

امام جمعه موقت گرگان خاطرنشان کرد: وقتی در جامعه منکر مشاهده می‌شود برای رفع آن نباید منتظر بود که عده‌ خاصی وارد عمل شوند بلکه همه مردم باید برای اجرای عدالت ورود بیدا کنند.

برقرار افزود: از طرفی همه باید مراقبت کنند که زندگی اجتماعی دچار خدشه نشود وقتی انسانی برای اینکه اموراتش بهتر و راحتی انجام شود رشوه می‌دهد هم کسانی که رشوه می‌دهد و هم کسی که رشوه می‌گیرند هر دو مقصر هستند و باعث ترویج این منکر در جامعه هستند.

وی با اشاره به هفته وقف و برکاتی که در جامعه دارد گفت: تنها عمل حسنه‌ای که بعد از مرگ از بین نمی‌رود اجرای وقف است چراکه وقف چشمه‌جوشانی است که با مرگ انسان از دنیا از بین نمی‌رود و همچنان باقی و پایدار است.

امام‌جمعه موقت گرگان به روز جهانی علم و توسعه اشاره کرد و یادآور شد: ریشه همه خوبی‌ها در کسب علم و بالا بردن آگاهی است باید تلاش شود که کسب علم برای  خدمت بیشتر به بشریت همراه با ایمان باشد چرا که کسب علم بدون ایمان ارزش ماندگار ندارد.

برقرار تاکید کرد: اگر در کسب علم انسان خداوند را فراموش کند خروجی آن علم به سلاح خطرناکی تبدیل خواهد شد که دنیا را به زحمت و تباهی می‌کشاند برای همین باید تلاش شود کسب علم همرا با ایمان باشد که صلح و آرامش را به جهان هدیه دهد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار