فعال فرهنگی واجتماعی؛

حجت الاسلام کوهساریان:طبق آیات قران کریم،دشمنان ما تا ما را نابود نکنند به هیچ صراطی قانع نمی شوند چرا که آنها با اصل و ریشه مردم و نظام ما مشکل دارند.

قرآن کریم در خصوص مذاکره با دشمنان به ما هشدار داده است/انرژی هسته ای بهانه دشمن برای نابودی گفتمان ودین اسلام است

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام شیخ ابراهیم کوهساریان یکی از فعالان فرهنگی واجتماعی شهرستان آزادشهر در رابطه با مذاکره و ارتباط با آمریکا به خبرنگار ما گفت: بعضا کسانی در داخل تلاش میکنند تا به مردم تزریق کنند که اگر ما با آمریکا سازش کنیم ،آنها از ما راضی میشوند و مشکلات کشور ما حل خواهد شد در حالی که اینگونه نیست و در این خصوص آیه صریح قرآن وجود دارد.

وی ادامه داد:خداوند در آیه 120 سوره بقره می فرماید:«وَ لَن تَرْضىَ‌ عَنکَ الْیهَودُ وَ لَا النَّصَارَى‌ حَتىَ‌ تَتَّبِعَ مِلَّتهَمْ ...؛هرگز یهود و نصارى از تو راضى نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌هاى آنها شوى، و از آیین آنان، پیروى کنى.»

این فعال فرهنگی،تصریح کرد:به وضوح مشخص شد که اگر تمام هسته ای و سلاح های دفاعی کشور را هم در اختیار آمریکا بگذاریم آنها از ما راضی نخواهند شد بلکه آنها میخواهند ما کاملا بطور مطلق تسلیم خواسته های آنها شویم و از آیین آنها پیروی کنیم.

وی اذعان کرد:مطرح کردن مذاکره یعنی همین که قدم به قدم جلو می آیند و اگر ما درخواست های آنها رو قبول کنیم یعنی قدم به قدم به عقب برمیگردیم،لذا مذاکره و سازش با آمریکا هیچ سودی برای کشور ما ندارد و نخواهد داشت  بلکه فقط و فقط ما را از پیشرفت های علمی وفرهنگی و... به عقب میراند و مانند سرعت گیر در مقابل ما خواهد بود و برای کشور ما ضرر هم خواهد داشت.

حجت الاسلام کوهساریان با اشاره به داستانی از پیامبر اکرم (ص)،اظهار کرد:وقتى پیامبر اسلام به مدینه آمدند، روزى ابن صوریا (یکى از علماى یهود) با جمعى از یهودیان فدک، نزد پیامبر آمده و سؤالاتى کردند. حضرت همه‌ ى سؤالات آنها را جواب داده و هر نشانه ‌اى که خواستند بیان کردند. 

ابن صوریا گفت: یک سؤال باقى مانده که اگر آن را صحیح جواب دهى به تو ایمان مى‌آوریم و از تو پیروى خواهیم کرد، نام آن فرشته‌اى که بر تو نازل مى‌شود چیست؟ حضرت فرمودند: جبرئیل. 

 آنها گفتند: اگر میکائیل بود ما به تو ایمان مى‌آوردیم ... 

حجت الاسلام کوهساریان بار دیگر با مصداق به آیات قرآن کریم،خاطرنشان کرد: خداوند متعال درآیه 120 سوره مبارکه ال عمران میفرمایند:«إِن تمَسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَ إِن تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُواْ بِهَا  وَ إِن تَصْبرِواْ وَ تَتَّقُواْ لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْا  إِنَّ اللَّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ محُیطٌ،اگر نیکى به شما برسد، آنها را ناراحت مى‌کند و اگر حادثه ناگوارى براى شما رخ دهد، خوشحال مى‌شوند. (امّا) اگر (در برابرشان) استقامت و پرهیزگارى پیشه کنید، نقشه‌هاى (خائنانه) آنان، به شما زیانى نمى‌رساند خداوند به آنچه انجام مى‌دهند، احاطه دارد»

وی اظهار کرد:الان برا همه روشن شد که "هسته ای،مذاکرات،برجام،سازش و... همه و همه  بهانه است و دشمن تا دین و گفتمان ما را نگیرد، راضی نمی شود.

این فعال فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه وظیفه ی همه ی ما استقامت است،تصریح کرد:این استقامت و ایستادن ما در برابر آمریکا از روی لجاجت نیست بلکه مردم از روی منطق در مقابل آمریکا میایستند و ان شاءالله طبق فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی  با کار فراوان و پرحجم و  باکیفیت جهادی و انقلابی میتوانیم کشور را سر سامان دهیم.

حجت الاسلام کوهساریان همچنین در خصوص تحریم های جدید آمریکا اظهار، داشت؟به نظر بنده ازتصمیم های احمقانه ی دیگری که جدیدا آقای ترامپ گرفته، همین (تحریم رهبری و سرداران و فرماندهان سپاه و وزیرامور خارجه آقای ظریف ) بود،چرا که ترامپ‌این تصمیم را برای کشوری  اتخاذ کرد که مردم این کشور به ولایت فقیه،حاکمیت و کرامت ملی خود افتخار می‌کنند و حتی از ذهنیت وابستگی و غیر مستقل بودند رنج میبرند و "هیهات من الذله" تنها شعار این ملت بزرگ‌ نیستبلکه از اعتقادات ملت بزرگ و باشرافت ایران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:بنابر این،این اقدام اخیر آمریکا، هیچ ارزشی نداردو نخواهد داشت و ان‌شاءالله  نمیتواند به اراده ملت ایران در حفظ حاکمیت و استقلال کشور خود آسیبی وارد کند چراکهما میتوانیم با اتکا به خداوند متعال و تقوای الهی در مقابل دشمن استقامت کنیم و با پشتیبانی از ولایت فقیه باعث جلوگیری از رسیدن آسیب به مملکتمان شویم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

  • سیدکاظم
    0

    درود بر طلبه هایی مثل شما....

    واقعا امثال شما افتخارکشورهستند

    خداوند ان شاءالله پاداش نیکی هارو به شماعطامیکند..

  • سیدکاظم
    0

    درود بر طلبه هایی مثل شما....

    واقعا امثال شما افتخارکشورهستند

    خداوند ان شاءالله پاداش نیکی هارو به شماعطامیکند..

  • سیدکاظم
    0

    درود بر طلبه هایی مثل شما....

    واقعا امثال شما افتخارکشورهستند

    خداوند ان شاءالله پاداش نیکی هارو به شماعطامیکند..

آخرین اخبار