شعار مرگ بر آمریکا یکی از شعار های تاریخی جمهوری اسلامی ایران است که از اوایل انقلاب اسلامی با نوای آن بزرگ شدیم!

نگوییم مرگ بر آمریکا!
به گزارش گلستان 24، شعار مرگ بر آمریکا یکی از شعار های تاریخی جمهوری اسلامی ایران است که از اوایل انقلاب اسلامی با نوای آن بزرگ شدیم! شعار مرگ بر آمریکا نشانگر بسیاری از مسائل است و واقعا یکشعار نیست؛ بلکه مانند یک شناسنامه برای هر کشوری است. شعار مرگ مرگ بر آمریکا نشانگر مسائل حیاتی کشور هاست، برای مثال مرگ بر امریکا نشان دهنده قدمت و حد استقلال یک کشور است.
حال شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار بین المللی تبدیل شده است و فقط به ایران ختم نمیشود. با نفوذ جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، حزب الله به منطقه، خیلی دیگر از کشورها نیز هم به این شعار پیوسته اند و این شعار در حال تحقق است. 
امریکا از خیلی ابعاد حرف اول را در جهان میزند، که نیاز به توضیح بیشتر ندارد در حالی که بعید است هر رده بندی جهانی را ببینیم که در صدر آن آمریکا نباشد! اما از نظر اجتماعی آمریکا دارای اشکالات و نقض های بسیار زیادی است که بزرگترین آن نبود کانون گرم خانواده است و این مسئله باعث مفاسد بزرگ اخلاقی و جنسی میشود. اگر در هر جامعه ای چنین چیزی {کانون گرم خانواده} وجود نداشته باشد آن جامعه تا حدی تاریخ انقضا دارد و پس از چند سالنابود میشود.
از نظر اقتصادی نیز دلار که تنها ناجی اقتصادی آمریکا است به زودی تبدیل به قاتل اقتصادآمریکا میشود و همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد و در آینده اشاره خواهد شد دلارآمریکایی به زودی نابود خواهد شد و اقتصاد آمریکا را نیز با خود نابود خواهد کرد و به زودی اقتصاد ایالات متحده آمریکا {کد خدا} نیز از هم می پاشد و آمریکا به همراه اقتصاد خود نیز از هم می پاشد...
امریکا اولین قدرت سیاسی نظامی جهان بود و واقعا بود و دیگر نیست. با حضور قدرت ها نو ظهوری چون جمهوری اسلامی و حزب الله دیگر آمریکا جز ابر قدرتی در این ابعاد نیست. آمریکا و رژیم صهیونیستی از پس حزب الله که واقعا یک حزب است و یک دولت نیست نتوانست غلطی بکند. یعنی قدرتمند ترین قدرت دولت جهان در مقابل یک حزب که توسط جمهوری اسلامی ایران حمایت میشود عاجز است. پس آمریکا از بعد سیاسی نظامی هم در حال نابودی و فروپاشی است.
این مثال هایی که در ابعاد سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی زده شد همه برای این بود کهبهتر است دیگر نگوییم مرگ بر آمریکا چون آمریکا سالهاست مرده است...

ارسال نظر

آخرین اخبار