ضرورت ساخت گاندوی اختصاصی گلستان !

در مراسم روز خبرنگار استان گلستان که امروز 17 مرداد در هتل آذین گرگان برگزار شد ، که با حواشی زیادی همرا بود.

وقتی تریبون یک مراسم رسمی به نااهل سپرده می‎شود! / اتهام‎زنی به نظام در مراسم روز خبرنگار توسط فردی پرحاشیه در حضور وزیر ارشاد !

 گلستان24؛در مراسم روز خبرنگار استان گلستان که امروز 17 مرداد در هتل آذین گرگان برگزار شد ، نکات و حواشی زیادی وجود داشت که تاکنون بخش هایی از آن در رسانه ها انتشار یافته است . 

یکی از حواشی عجیب و قابل تأمل این مراسم ، در بخش پایانی برنامه و در قسمت تجلیل ها رخ داد .

پدر یکی از عکاسها که بنا بود از فرزند وی تجلیل شود ، بجای پسرش به روی سِن رفت تا جایزه اش را دریافت کند .

این فرد مسأله دار و پرحاشیه ، با پررویی خود را به تریبون مراسم رساند [ ما فکر می کنیم غیر هماهنگ شده ] و شروع به صحبت [ اجرای شوآف ] کرد .

وی گفت : پسر من اینجا نیست ، تهران است . پسرم به من گفت اگر بودم در مراسم شرکت نمی کردم و جایزه رو نمی گفتم ، البته به نشانه اعتراض . پسرم یک متن آماده کرده و فرستاده که بند آخرش رو برای شما می خوانم .

بند آخر متن این است : آقای وزیر ، ما از شما برای روز خبرنگار هیچ هدیه ای نمی خواهیم . هدیه شما به ما ، " آزادی خبرنگاران زندانی " در زندان ها باشد .

پ. ن :

در اینجا ، ذکر یک نکته خطاب به این فرد منزوی سیاسی و دیگر دست اندرکاران اجرای این شوآف ضرورت دارد که : " ما هیچ خبرنگار زندانی نداریم ، ولی جاسوس زندانی در قالب خبرنگار داریم "

اگر منظور جنابعالی آزادی جاسوسانی است که در لباس و قالب خبرنگاری ، به وطن و کشور خود خیانت کرده اند [ که قطعا منظورتان همین است ] کور خوانده اید ، کار وزیر محترم و بزرگتر از او هم نیست که بتوانند چنین کاری کنند .

ولی به نظر می رسد که لازم است تا یک سری سریال گاندو اختصاصی استان گلستان ساخته شود تا پشت پرده ها و ابعاد گوناگون برخی جریانات مرموز ، اجرای برخی شوآف های مضحک ، انجام برخی حمایت های خاص و برخی درخواست های عجیب و ... در استان را به نمایش بگذارد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار