این تذهبون ؛

چرا بانیان دولتی مراسم از روحانیونی که قدرت را در استان در دست دارند خود را جدا نمی کنند و سراغ روحانیون نخبه و جوان و غیر وابسته نمی‌روند تا شاهد حضور جوانان و‌مردم عادی نیز در مراسمات باشیم .


برگزاری مراسم عزاداری برای تقویت جایگاه !!

به گزارش گلستان24؛، مراسمی ویژه روحانیون استان گلستان برای بزرگداشت ایام سوگواری و عزاداری امشب سه شنبه هفتم آبان ماه در مصلی گرگان برگزار می شود .

هر چند در دعوت نامه این مراسم نام سه نفر حاج آقا عامری رییس ستاد نمازجمعه گرگان، حجت الاسلام‌ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی و سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه به عنوان متولیان دیده می شود اما هزینه شام این مراسم را اوقاف متقبل می کند.

قرار بود حجت الاسلام تقوی رییس سایق شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور سخنران این مراسم باشد اما این سفر بنا به دلایلی کنسل شد و در نهایت تعجب ! متولیان برنامه تصمیم گرفتند حجت الاسلام سید مجتبی نورمفیدی !! فرزند امام جمعه گرگان را سخنران این برنامه بگذارند.

این برنامه ویژه روحانیون استان بوده و سر و صداهایی که تاکنون بلند شده بخاطر همین است که چرا باید قشر روحانیت در این ایام حساس و مهم که تریبون ها روشنگر و بصیرت بخش باشند ، پای صحبتهای چنین سخنرانی بنشینند که خود نیاز به روشنگری دارد.

 

 

از عامری که انتظاری نیست اما آقایان ولی نژاد و سلیمانی فرد باید پاسخ افکار عمومی و‌مردم گلستان را بدهند که با کدام مدرک‌ و سند سخنران مراسم را "آیت الله" یعنی "نشانه خدا" معرفی می کنند ، مگر می شود با پول و دادن شهریه به چند طلبه و نشاندن آنها پای درس در قم آیت الله شد ، آیات عظام و مراجع بزرگ سالها دود چراغ خورده اند و استخوان خرد کرده اند تا به چنین جایگاهی رسیده اند.

چرا بانیان دولتی مراسم از روحانیونی که قدرت را در استان در دست دارند خود را جدا نمی کنند و سراغ روحانیون نخبه و جوان و غیر وابسته نمی‌روند تا شاهد حضور جوانان و‌مردم عادی نیز در مراسمات باشیم .

سالهاست برای مدیران استانی این فلسفه غلط جا افتاده که برای پست گرفتن و سپس ماندن در آن مقام ، باید هوای فلانی را داشته باشیم و‌ هر از چند گاهی برای عرض ارادت خدمت وی برسیم ، براستی تثبیت و تقویت کرسی مدیر کلی این قدر عزیز است که ما جایگاه پیامبر (ص) و تریبون مقدس روحانیت را به دست هر کسی بسپاریم .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار