جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دستاورد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی تحقیر و شکستن هیبت پوشالی آمریکا بود به طوری که بسیاری از تحلیل‌گران دنیا بزرگترین شکست کارتر را پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند.

تحقیر آمریکا دستاورد بزرگ پیروزی انقلاب بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار سپهر در جمع علمای اهل سنت و اهل تشییع در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان ما به خیال خود با نقشه دین‌زدایی در انتهای قرن بیستم اسلام به تحریف کشانده بودند اما انقلاب اسلامی معادلات را تغییر داد، انقلابی که برای همه بشریت بود

وی تصریح کرد: در ابتدای انقلاب اولین هدف امام این بود که اثبات کند دین از سیاست جدا نیست اما امام در جواب فرمودند اسلام دین سیاست است.

* دومین دستاورد بزرگ انقلاب ما اثبات توانایی روحانیون در هدایت جامعه بود

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دومین دستاورد بزرگ انقلاب ما اثبات توانایی روحانیون در هدایت جامعه بود و امام ثابت کرد که علما در هدایت مستضعفین نقش موثر دارند.

سپهر خاطرنشان کرد: در همین ماجرای سوریه علمای سنی و شیعه ما زیر بار ظلم ۸۲ کشور نرفتند و در کنار هم مجاهدت کردند.

وی افزود: امروز حضور علما و روحانیون در جامعه با توده‌های مردم گره خورده است در حالی که ۴۰ سال پیش به ما تهمت می زدند که این انقلاب برای شیعیان است اما ما در چهار دهه انقلاب و فراتر از آن، در  منطقه ثابت کردیم چنین نیست.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از بزرگترین راهبردهای جنگ نرم دشمن علیه ما، اختلاف و تفرقه‌افکنی بین مذاهب اسلامی است که ضربات جریان تکفیری در چند سال اخیر یک نمونه آن است.

سپهر اظهار کرد: دستاورد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی تحقیر و شکستن هیبت پوشالی آمریکا بود به طوری که بسیاری از تحلیل‌گران دنیا بزرگترین شکست کارتر را پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند.

* بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سند راهبردی نظام اسلامی است/ آمریکایی‌ها در طول تاریخ هیچگاه به هیچ تعهدی پایبند نبودند

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در ابتدای انقلاب معتقد بودند به هر قیمتی باید نظام اسلامی را ساقط کنند و این در اسناد لانه جاسوسی کشف شده است ما امروز حامل پیام اسلام ناب محمدی به دنیا شده‌ایم و شک نداریم استکبار جهانی در حال افول است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در هفت عرصه تمام تکالیف آحاد جامعه را مشخص کرده است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سند راهبردی نظام اسلامی است.

سپهر گفت: نگاه ما به آمریکا برای گشایش و فرج یک نگاه غلط است چرا که آمریکایی‌ها در طول تاریخ هیچگاه به هیچ تعهدی پایبند نبودند.

وی ادامه داد: اولین مولفه هر حاکمیت دینی، قدرت امنیتی و دفاعی آن حاکمیت است و بحمدلله امروز با انگیزه و اراده الهی نیروهای مسلح دشمنان اجازه کوچکترین تجاوز به حریم ما را ندارند.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار