سردار غیب پرور در گفت وگو با گلستان24؛

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)در حاشیه این مراسم،گفت:ما باید قدردان مردم باشیم چرا که آنها با بصیرت خود فتنه های دشمنان را ناکام گذاشته اند

راهبرد و هدف آمریکایی ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

به گزارش گلستان24؛سردار غلام حسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع)  که جهت سخرانی در مراسم گرامی داشت 9دی در شهرستان گرگانحضور یافته بود،در گفت وگو باخبرنگار ما اظهار کرد:این جمعیت زیادی که در امروز درمصلای گرگان جمع شدند نشان دهنده این است که مردم می فهمند وعیار درک مردم فوق العاده است.

وی با بیان اینکه بصیرت مردم سرمایه گرانبهایی برای ما است،تصریح کرد:راهبرد آمریکایی ها یک جمله بیشتر نیست آن هم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار غیب پرور با تاکید براینکه در هرفتنه ای هدف نهایی آمریکایی ها براندازی نظام جمهوری اسلامی است،خاطرنشان کرد:منافقین،سلطنت طلب ها وگروهک های کوچک هم با آنها دریک جبهه هستند و ما نیز آنها را در یک سو می بینیم.

وی با بیان اینکه هر فتنه ای با اراده ملت  وهدایت رهبر معظم انقلاب ناکام مانده است،تصریح کرد:ما باید به شکرانه این نعمت حواسمان باشد که این آخرین فتنه نبود و ما فتنه های بعدی هم در پیش داریم وآمریکایی ها به هیچ چیز جز براندازی نظام جمهوری اسلامی قانع نمی شوند واساسا به هیچ چیز دیگری جز این فکر نمی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) با اشاره به اینکه تاکتیک های دشمن تغیر می کند،افزود:دشمنان در راهبردشان مصمم هستند ودر استراتژی خود تغییر نداده اند.

سردار غیب پرور در ادامه خطاب به مسئولین کشور،گفت:بنده خودم هم جز همین مسئولین هستم و نباید خودمان را کنار بکشیم،کسانی که به عنوان مسئول سر سفره انقلاب نشستند می بایست قدر این مردم را بدانند وخود را خادم مردم ببینند.

 انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار