مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان در تجمع 9 دی آق قلا:

حجت الاسلام طاهری، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان : بصیرت درس بزرگ فتنه سال 88 است. باید با آگاهی و بصیرت حرکت کرده و فریب چهره ها، شعار ها و ادعا ها را نخوریم و عملکرد افراد را در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار دهیم.

بصیرت درس بزرگ فتنه 88 است

حجت الاسلام سید محسن طاهری، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان در همایش بصیرت، میثاق امت با ولایت گفت : مبنای مردم سالاری دینی، نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با کمک مردم نظامی دینی، الهی و مردمی به روی کار آورد. این الگو توسط ایشان طراحی شد و به اجرا در آمد. این نظام با رای 98 درصدی مردم به روی کار آمد و در قانون اساسی آن تشریح شده است که می بایست احکام الهی مبنای قوانین اجرایی آن باشد.

به گزارش گلستان 24، وی اظهار کرد : از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان دین و بشریت که این نظام را با اهداف پلید و منافع نامشروع خود در منطقه ناسارگار می دیدند در صدد سرنگونی آن بودند. جنگ های داخلی، اختلافات قومیتی، گروهک های کمونیستی و تروریستی منافقین، دولت موقت و نهایتا جنگ هشت ساله گوشه ای از توطئه های دشمن برای رسیدن به اهداف پلید خود می باشد. ولی با رهبری های امام راحل(ره) و با ایستادگی، صبر و بصیرت مردم شریف توطئه های آنان یکی پس از دیگری خنثی شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان افزود : بعد از رحلت امام راحل(ره) نیز این توطئه ها و دشمنی ها ادامه پیدا کرد. متاسفانه به مرور زمان عده ای که در این انقلاب و نظام نقش داشتند، به دلیل دنیا طلبی ها و قدرت طلبی ها دچار تحولات درونی شدند و مسیر خود را به تدریج از مسیر اصلی انقلاب جدا کردند.

مردم با آگاهی و اراده خودشان نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را انتخاب کرده اند

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد : اگر در طول دوران انقلاب و تاکنون، مردم ما شهیدانی را تقدیم این نظام کرده اند ، به دلیل اسلامیت این کشور بوده است. و این بدان معناست که مردم با آگاهی و اراده خودشان نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه را انتخاب کرده اند. ولی عده ای این پیام مردم را به خوبی درک نکرده و غرور وجود آنها را فرا گرفت. آنها از خواب غفلت بیدار نشده و با اینکه مردم راهشان را از آنها جدا کردند ولی باز هم سنگ اندازی می کردند.

وی ادامه داد : آنها نتوانستند رای مردم در انتخابات سال 88 را بپذیرند بنابراین در مقابل جمهوریت و اسلامیت این نظام ایستادند. آنها هشت ماه کشور به آشوب کشیدند و فتنه عمیق سال 88 را رقم زدند.

بصیرت ها و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری باعث جداسازی صف مردم از فتنه گران و ضد انقلاب شده و مردم در 9 دی ماه به میدان آمده و آتش فتنه را خاموش کردند.

بصیرت درس بزرگ فتنه سال 88 است

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اهمیت بصیرت در جامعه اسلامی گفت : بصیرت درس بزرگ فتنه سال 88 است. باید با آگاهی و بصیرت حرکت کرده و فریب چهره ها، شعار ها و ادعا ها را نخوریم و عملکرد افراد را در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار دهیم. در سال 88 کسانی که فتنه را در این نظام به پا کرده و بازیچه دست استکبار جهانی شدند، از چهره های این کشور محسوب می شدند.

وی تاکید کرد : کشور ما در این سی و پنج سال با توطئه ها، دشمنی ها ، تحریم ها و فتنه های بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرده و هر یک از این اتفاقات برای سرنگونی یک نظام کافی بوده است. تایید الهی ، امدادهای غیبی و حضور هوشمندانه همه مردم در عرصه های مختلف باعث استحکام و محبوبیت هرچه بیشتر نظام شده است.

شهرستان آق قلا مظهر وحدت اقوام و مذاهب است

وی در پایان صحبت های خود با تقدیر از وحدت میان اقوام در شهرستان گفت : شهرستان آق قلا یکی از مظاهر بارز وحدت اقوام و مذاهب است. دشمنان در سال های اخیر تلاش های بسیار زیادی را برای از بین بردن وحدت بین اهل تشیع و تسنن انجام داده اند. عده ای به نام شیعه و سنی دست به جنایت های بسیار زیادی را در منطقه زدند ولی به لطف خداوند ماهیت واقعی آنها پدیدار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار