فرزند شهید سلیمانی گفت: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد.

دختر سپهبد سلیمانی: پدرم به شوق شهادت با دشمنان پیکار کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ زینب سلیمانی دختر سردار رشید اسلام شهید سپهبد سلیمانی صبح امروز پیش از آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در عراق، با بیان اینکه پدرم بیش از 40 سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد، گفت: او پدری دلسوز برای فرزندانش و فرزندان همه شهدا بود. او سرباز فداکار ولایت بود.

وی خطاب به رئیس‌جمهور‌ آمریکا گفت: ترامپ قمار باز، تدبیر شیطانی تو در تفرقه و جدایی بین ایران و عراق موجب پیوند تاریخی دو ملت شد.

زینب سلیمانی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: پدرم برای اطاعت از شما که ولی‌فقیه هستید ما را تربیت. پدرم افتخارش این بود سرباز شماست.  او جانش را فدا کرد که سرباز شما باشد. مبادا شهادتش موجب اندوهی در چهره شما باشد.

پدرم خواب راحت را از چشم مستکیران  و مستبدان و تکفیرِ ها ربوده بود .اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیوینست و تکفیر و نظام سلطه را همینک نیر می‌لرزاند. اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را بک یک مکتب نهادینه تبدیل کرد. آمریکا باید دباند عاشورا منشا قثدرت مجاهدسن و آزادیخواهان  ووحشت دشمنان اسلام وانسانیت است. شاگردان مکاتب خمینی و خامنه ای در کلاس درس اخلاص سلیمانی تربیت شده آند و تا زنده‌ادن شاگردان بیشتری تربیت خواهند کرد. و موجب رعب و وحشت مضاعف تکفیری‌ها خواهند بود.

آمریکا و صهویینسم بدانند شهادت پدرم وجب بیداری بیشتر انسان‌ها در جبه ه مقاومت می‌شود و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواده ریخت. دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران در تشییع حاج قاسم و ابمهدی را مشاهده کردند و خواهدن دید حضور ملت عاشوراییز ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند. 

این خبر در حال تکمیل است...

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار