دکتر حسن بیارجمندی؛

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی بزرگ نه تنها برای نیرو های انقلاب بلکه برای تمامی آزادی خواهان جهان است.

الگوی پاسدارجمهور بجای رئیس جمهور شدن!

به گزارش گلستان24؛ دکتر حسن بیارجمندی :رئیس جمهور شدن غایت بعض نخبگان غیرنظامی و نظامی فعال در میدان سیاست بوده و هست و این اختصاص به ایران هم ندارد و در کشورهای مختلف  شاهد چنین کنشگری هایی هستیم،این نخبگان برای رسیدن به این موقعیت چه بسا هزینه های بسیاری اعم از مادی و معنوی هم می پردازند.

اساس فعالیت های آنان دیده شدن و شناخته شدن در میدان سیاست است و حتی ابایی هم ندارند که از خطوط قرمز انقلاب و انقلابی گری هم عبور کنند تا شاید بتوانند رئیس جمهور شوند ! اما آخرش چه؟

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ده سال اخیر از سوی دیگران و جریانات داخلی و حتی بعض محافل خارجی(۲۰۱۲) بعنوان یک گزینه و ذخیره ای برای ریاست جمهوری همواره مورد توجه و تحلیل بود و حتی در این چند ماه اخیر بعض طیف های اصلاح طلب از او بعنوان یک قهرمان ملی و ناجی کشور در انتخابات ریاست جمهوری آینده یاد می کردند!

اما هرگز نگاه و راه انتخابی سردار حاج قاسم سلیمانی این نبود و حتی به این موضوع ذره ای هم فکر نمی کرد. این شهید بزرگوار در یکی از سخنرانی های میدانی اش می گوید :" ولی ما در زندگی پاسداری خودمون باید به الگوی های بزرگ نگاه کنیم .عمر ما می گذرد...تمام میشه...به سرعت هم تمام میشه.چه اینجا باشیم .چه توی خانه باشیم هر کجا که باشیم.بهترین جا را داشته باشیم توی اصلا بهترین هتل زندگی کنیم.همه می میریم. #رئیس_جمهور_عالم باشیم،می میریم ...اما انتخاب راه درست خیلی مهم است"

امام خامنه ای روز چهارشنبه ۱۸دی در دیدار مردم قم با اشاره به شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی و بالاتر خواندن اخلاص او از همه خصائصش افزودند: " او شجاعت و تدبیرش را برای خدا خرج می‌کرد و اهل تظاهر و ریا نبود که ما نیز باید برای دستیابی به این ویژگی بسیار مهم یعنی اخلاص، تلاش و تمرین کنیم در جلسه‌های رسمی با مسئولان مختلف، او به‌گونه‌ای در حاشیه و دور از چشم می‌نشست که باید می‌گشتید تا او را پیدا می‌کردید و می‌دیدید."

همچنین رهبر انقلاب در خصوص ویژگی منحصر به فرد حاج قاسم در میدان سیاست فرمودند:" ویژگی مهم حاج قاسم این بود که در مسائل داخلی اهل حزب و جناح و این‌گونه تقسیم‌بندی‌ها نبود اما به شدت انقلابی و پایبند به خط نورانی و مبارک امام بود و انقلاب و انقلابی‌گری خط قرمز قطعی او بود. حاج قاسم واقعاً ذوب در انقلاب بود و برخی سعی نکنند که این واقعیت‌ها را کم‌رنگ کنند."

همین خصایص و ویژگی هاست که از این سردار پرافتخار اسلام و ایران یک الگوی بی نظیر و منحصر به فرد از یک پاسدار جمهور انقلاب اسلامی و یک پاسدار امت را ارائه می نماید و در تشییع ده ها میلیونی پیکر مطهرش در عراق و ایران ثبت می گردد و چنین پدیده نوظهوری در جهان و پیش چشم همگان ارائه می گردد.

اکنون نه تنها جبهه های انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی بلکه تمام آزادی خواهان جهان ،یک الگوی بزرگی در میدان جهاد و سیاست دارند که انتخاب راه درست را قدم به قدم نشان می دهد برای رسیدن به پاسدار جمهور شدن که نیاز امروز انقلاب اسلامی در گام دوم است و می بایست با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای موجود در عرصه های مختلف تکثیر شوند .

مقام معظم رهبری در دیدار یاد شده با اشاره به وجود افراد شجاع و با تدبیر در کشور در عرصه های نظامی، علمی، سیاسی و اقتصادی فرمودند:" باید سخن این افراد شنیده، و به پیشنهادهای آنها در سطح کشور توجه و عمل شود. همانگونه که امام بزرگوار فتح الفتوح انقلاب اسلامی را تربیت جوانان مؤمن، شجاع و کارآمد می دانستند، امروز چنین انسانهای تربیت‌شده مکتب امام در کشور فراوان هستند و باید از ظرفیت آنها برای مقابله با طراحی های دشمن استفاده شود." ان شاءالله

انهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار