یادواره شهید مدافع حرم سردار مصطفی خوش محمدی با عنوان آبروی محله، در شهرستان گرگان برگزار شد.

تصاویر/ یادواره شهید آبروی محله، در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24؛ برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

«کوچه‌هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را می‌دهیم بدانیم از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می‌رسیم، ما آمده‌ایم تا بگوییم که فداکاری‌های شهیدان انقلاب و خطه کردستان در روح و باطن ما جای دارد و راه آنان هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌شود».

باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی «یادواره شهید مدافع حرم سردار مصطفی خوش محمدی» باعنوان "آبروی محله " با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستان در مقابل منزل شهید در کوی جوادالائمه(ع) شهرستان گرگان برگزار شد.

سخنرانی، خاطره گوی همرزمان شهید و مداحی از برنامه های این مراسم معنوی بود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از عکس شهید والامقام در سر درب منزل ایشان رونمایی شد.

خاطر نشان می شود؛ شهید مدافع حرم، سردار «مصطفی خوش محمدی» پاسدار بازنشسته تیپ 45 جواد الائمه(ع) از اولین نیروهای تخریب چی لشکر عملیاتی 25 کربلا گلستان بود.

وی یکی دیگر از رزمندگان جبهه‌ی «اسلام ناب محمدی(ص)» بود که در راه دفاع از حریم «آل الله» در برابر ایادی «اسلام آمریکایی» روز پنج شنبه 19 مردادماه جاری در مرز عراق و سوریه به شهادت رسید.

شهید آبروی محله (1)

شهید آبروی محله (3)

شهید آبروی محله (4)

شهید آبروی محله (5)

شهید آبروی محله (2)

شهید آبروی محله (7)

شهید آبروی محله (6)

شهید آبروی محله (8)

شهید آبروی محله (10)

شهید آبروی محله (11)

انتهای پیام/

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    درود بر شهداء . هرچه داریم از شهدا داریم

آخرین اخبار