مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام راحل به زودی به گرگان سفر می کند.

سفر سید حسن خمینی به استان گلستان قطعی شد

به گزارش گلستان 24، رضا جعفری روز یکشنبه اظهار داشت: این سفر به منظور شرکت در برنامه هایی با موضوع گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران انجام می شود.

وی گفت: زمان و جزییات برنامه سفر یادگار امام راحل متعاقبا اعلام می گردد.

همچنین یک مسوول آگاه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان به خبرنگار ایرنا گفت: این سفر قطعی است و به احتمال زیاد در نیمه اول خرداد ماه آینده انجام می شود.

به گزارش ایرنا، اوایل اردیبهشت ماه جاری یکی از سایت های محلی گلستان که گفته می شود مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد، با انتشار بیانیه ای به نقل از انصار حزب الله گرگان نسبت به حضور برخی شخصیت های کشوری از جمله حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سیدحسن خمینی به عنوان سخنرانان مراسم گرامیداشت شهدای یاک 40در گرگان هشدار داده بود.

صدور این بیانیه جعلی، واکنش مسوولان استان را به دنبال داشت؛ علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این خصوص به ایرنا گفته بود: گروه های خودسر در فضای قانونمند این استان جایگاهی ندارند.

حجت الاسلام سیدمصطفی حقی دادستان گرگان نیز تاکید کرد که با جدیت عوامل و مسببین انتشار این بیانیه که گفته شده جعلی است، پیگیری می کنیم.

همچنین تشکل دیگری با نام «کانون حزب الله استان گلستان» با انتشار نامه ای خطاب به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی با استقبال از سفر یادگار امام (ره) به این خطه، تصریح کرده بود: در صورت انجام سفر، مردم گلستان چنان استقبالی از وی به عمل خواهند آورد، که در تاریخ استان ثبت شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار