معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به فضاسازی برخی سایت های خبری طی روزهای گذشته، گفت: گروه های خودسر جایگاهی در فضای قانونمند استان گلستان ندارند.

معاون استاندار: گروه های خودسر درفضای قانونمند گلستان جایگاهی ندارند

به گزارش گلستان 24، علی اصغر طهماسبی عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به مباحثی که اخیرا در برخی سایت ها در خصوص مخالفت با سخنرانی شخصیت های کشوری در مراسم گرامیداشت سالروز شهدای یاک 40 مطرح شده بود، اظهار داشت: این بحث ها در استان مطرح نبوده و به نوعی فضاسازی رسانه ای است.

معاون استاندار گلستان تاکید کرد که دولت به طور عام در کل کشور و بطور خاص در استان گلستان برگزاری نشست های قانونی را تضمین کرده و با اقتدار در مقابل قانون شکنان و گروه های خودسر برخورد قانونی می کند.

وی بابیان اینکه اخیرا مطرح شده که عده ای نسبت به سفر برخی شخصیت ها به گلستان موضع مخالف گرفته اند، افزود: بحث این سفر مطرح نبوده و اگر بنا باشد شخصیت ها به استان سفر کنند از آن استقبال کرده و برگزاری مطلوب مراسم از این دست را به بهترین کیفیت تضمین می کنیم.

اخیرا برخی سایت ها مباحثی در خصوص مخالفت و احتمال برخورد برخی گروه های خودسر با سخنرانی شخصیت های کشوری از جمله حجج اسلام علی اکبر ناطق نوری و سید حسن خمینی یادگار امام راحل در آیین گرامیداشت شهدای یاک 40 مطرح کرده بودند.

همچنین در فضای رسانه ای بیانیه ای منتسب به برخی گروه ها مطرح شده که نسبت به پیش بینی سخنرانان مراسم چهاردهمین یادواره نمایندگان فقید گلستان و وزیر راه و ترابری سابق در سانحه هوائی یاک 40 هشدار داده بودند.

در حادثه هواپیمای یاک 40 که روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۸۰ در حوالی جنگل های ساری اتفاق افتاد، رحمان دادمان وزیر وقت راه و نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی که از تهران عازم گرگان برای شرکت در مراسم افتتاح فرودگاه این شهرستان بودند، به شهادت رسیدند.

چهاردهمین یادواره نمایندگان فقید گلستان در مجلس شورای اسلامی و شهدای این حادثه 27 اردیبهشت سال جاری در مصلی نماز جمعه گرگان برگزار خواهد شد. 

ارسال نظر

آخرین اخبار